Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op iemand veel ouder dan jezelf

A

Actieverdin

Ik zit met een serieus probleem, ik ben al bijna een jaar samen met mijn vriend, maar ik ben ook nog eens verliefd, dan wel nog op zijn vader ook!
  • IP logged

a

angels-fire

vat het nie verkeerd op maar  ik denk dat dit advies nog klopt maar  wel lullig over komt

 ik denk dat je op zijn vader  verliefd ben omdat die meer the bieden heeft
en meisjes hebben vaak meer intresten in mensen met ervaring en die wat meer the bieden hebben maar ik denk door dat leeftijd  het een hope lose zaak is :(
  • IP logged

m

magiclover

Ik zit met een serieus probleem, ik ben al bijna een jaar samen met mijn vriend, maar ik ben ook nog eens verliefd, dan wel nog op zijn vader ook!

het klopt inderdaad wat angels-fire. maar je kunt wel verleifd op de vader zijn, maar je komt denk ik er neit ver mee. een vader gaat normaal gesproken geen relatie aan met de vriendin van zijn zoon. dit zou overigens ook helemaal niet mogen.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 06-04-2009, 07:30 door Totalwar »

t

totalwar

Ik weet neit hoe je met zijn vader omgaat, maar het kan zijn dat je met zijn vader gewoon goed kan opschieten, dan kan het namelijk zijn dat je het gevoel krijgt alsof hij ook jou vader is. Dan ben je niet echt verliefd, maar is het meer een familie relatie die je hebt.

Daarnaast heb je dat niet en ben je echt verliefd op hem, dan zal je proberen hem van je af te zetten, de kans op succes is zo ie zo klein (vooral als hij al getrouwd is) en daarnaast zal het leeftijdsverschil te groot zijn.

Probeer logisch te blijven, wie weet wordt je vriendje wel zoals zijn vader en dan weet je in ieder geval al wat je later zal hebben ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal