Skip to main content

Auteur Topic: in de war

C

Cecilia

in de war
OP: 29-05-2009, 23:57
Ik heb 3 jaar met een jongen gehad,maar uiteindelijk hebben we besloten gewoon vrienden te zijn omdat het zo beter ging.
Maar ondanks we dat besloten hadden bleven we nog erg close en hadden we toch weer gezoend. In het begin wilde ik het niet meer, maar de gevoelens waren er nog,dus hadden we tegen elkaar gezegd dat we het rustig aan zouden doen en wel zien hoe het schip strand.
Maar toen ging hij 2 weken op vakantie naar engeland, hij had me beloofd niet met andere meisjes te gaan omdat hij me trouw wilde blijven ondanks dat het nog niet echt weer aan was.

Maar toen hij terug was biechte hij op dat hij daar een meisje had ontmoet en zelfs bij haar in bed heeft gelegen maar niks heeft gedaan en haar zelfs gezoend had,maar er niks bij voelde....
Na een jaar vertelde hij dat hij dat hij eigenlijk al een jaar wat met haar had, omdat hij iemand nodig had toen het met mij uit ging.

Hoe zou jij je voelen? en wat zou jij hebben gedaan?
Als je dat pas na een jaar hebt gehoord, terwijl hij je dingen beloofde ook al was het uit,maar terwijl je toch nog intiem doet?

Ik voel me echt genaaid,maar wil hem ook niet kwijt,maar ik vind dit echt niet leuk wat hij heeft gedaan.
  • IP logged

m

magiclover

Re: in de war
#1: 30-05-2009, 14:23
het is inderdaad zeker niet leuk wat hij heeft gedaan, dat kun je ook niet goedkeuren. als hij dit in het begin al had verteld was het minder geweest.
probeer minder close met hem te worden kijken hoe hij daar op reageer als hij neit op reageerd is hij waarschijnlijk neit verliefd op je ofzo. als hij je heel erg gaat missen misschien wel. als dat zo is ga dan een keer met hem praten, misschien kunnen julllie er samen een oplossing voor verzinnen. misschien komt hij terug misschien niet.

het is en blijft niet leuk wat hij heeft gedaan. wat ik net zei moet je alleen doen als je hem wilt en kunt vergeven als je dat neit kan, kun je ook gewoon afstand nemen en als hij je terug wilt neit terug gaan.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re: in de war
#2: 30-05-2009, 16:28
Ik zou me ook genaaid voelen en eigenlijk ook wel gebruikt... Alsof je een vervanging bent voor dat meisje omdat hij met haar niks kan doen. Ik vraag me af of het meisje wel van jou afwist en wat die daarvan vind. Het zou misschien lullig zijn om dat achter te komen, doordat het meisje hem dan misschien ook niet meer leuk vind, maar toch zou ik benieuwd zijn.

Tja in ieder geval zal ik hem niks meer gunnen als ik jou was. Geen aandacht in ieder geval. Ookal heeft hij gebiegt, het maakt het nog niet direct goed.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

Cecilia

Re: in de war
#3: 30-05-2009, 22:45
Ja hij vond dus dat ik hem verwaarloosde en toen het uit ging, had hij dus met dat meisje en vertelde hij dat dat meisje zo lief voor hem was en alles en hij dat dus misste, hij ging dus met haar omdat hij die liefde misste en hij het toch jammer vond dat het uit was. En dat had hij dus wel verteld aan haar zegt hij, en dat meisje zei dus dat het niet kon wat ik deed?
Maar ook al was het uit,bleven we toch nog wel intiem omdat we beiden nog niemand hadden, maar als ik dit had geweten dan was ik niet nog intiem gebleven, het is het 1 of de andere neem ik aan, kan niet van 2 dingen eten...
Maar ik vind het gewoon jammer dat hij dit heeft gedaan, ik dacht dat we gewoon normaal vrienden konden zijn,maar hij heeft het gewoon verpest, en dat vind ik gewoon zo jammer....maar ik zit nu nog te twijfelen wat ik ermee moet, het liefst wil ik hem nu negeren,maar kan ook niet zonder hem...het is zo verwarrend,maar toch bedankt voor de tips!

  • IP logged

t

totalwar

Re: in de war
#4: 30-05-2009, 22:55
Je blijft altijd iets voor hem voelen, dat is gewoon een feit. Als je echt verliefd bent op iemand vergeet je die niet zo snel (eigenlijk nooit). Maar hij heeft je inderdaad erg bedrogen.

Maar wat kon volgens dat meisje dan niet, jullie relatie of dat intieme erna?

Daarnaast er zijn zat meisjes die een jonge leuk vinden en erop uit zijn om de relatie te verpesten. Die beloven altijd veel en maken de vriendin altijd zwart... Daarom zeggen ze ook altijd: everything is allowed in love and war (alles is toegestaan in liefde en oorlog). Soms is dat alleen heel erg nadelig voor iemand anders, zoals jij nu.

Tja en over die twijfel kunnen wij je niet helpen. Het wordt lastig om niet intiem te zijn als je dat gewend ben, maar als je hem echt niet kwijt wilt, moet je toch een manier verzinnen. Ik zou em eerlijk gezegt een beetje testen. Kijken of hij nu hij bekend heeft nog steeds intiem met je wilt zijn, want dan gebruikt ie je gewoon en dat is geen vriendschap waard....

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal