Skip to main content

Auteur Topic: wt moet ik doen!!!

k

kidame

wt moet ik doen!!!
OP: 02-08-2009, 19:34
heeyheey mensen,
ik zit mt een probleem.
Ik ben enorm veliefd op mijn buurjongen.
en hij raak me altijd aan en kijkt altijd naar me.
we zijn al eentijdje vrienden, mar zo voelt het niet. het voelt niet vriendschappelijk als hij mij aan raakt. en hij zegt ook heel vaak dat ik knap ben als ik zonde mak-up en znder min haar ben hem op de stoep sta. ik ga ook met zijn zusjj om daarom.
we hebbenal zoveel meegemaakt met hem,maar ik wl hem zo graag.
maar hoe moet ik dt aanpakken? :-[
kunnen jullie mij tips geven?
alvast bedankt :-*
  • IP logged

t

totalwar

Re: wt moet ik doen!!!
#1: 03-08-2009, 20:40
Oef buurjongen... dat is wel iets lastigs, omdat hij in principe dichtbij woon en op zich ben ik zelf tegen relaties waar je elkaar onderhand elke dag zie, want dat begint vervelent te worden na verloop van tijd. Maar zo ben ik.

Tja hoe kan je het aanpakken. Je kan hem een keer vragen of hij je leuk vind. Of hem een keer een briefje sturen. Ik zou dan wel gewoon via de post doen ookal woont hij naast je, dan kan je hem anoniem sturen en dan weet hij in ieder geval dat hij je leuk vind.

De leukste oplossing lijkt me toch een brief sturen en daar een email adres in zetten zodat je contact kan houden (maak een nieuwe mail aan speciaal voor hem) dan kan je hem leren kennen zonder dat hijecht weet wie je bent. Als je dan erachter kan komen dat hij je leuk vind via de mail en dat hij het meisje dat naast hem woont leuk vind, kan je hem vertellen dat je te verlegen was om het direct te vragen en daarom het op deze manier gedaan hebt en verklappen wie je bent :P

Maar dat is allemaal wel veel werk :P Het beste is gewoon vragen wat hij van je vind, afgezien van knap en mooi.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

v

verkauft

Re: wt moet ik doen!!!
#2: 03-08-2009, 22:09
dat laatste is de makelijkste optie maar ook de gene die denk ik he hardst fout kan gaan(of hij moet boos worde over dat mail gedoe)
als je besluit een mail te maken kan je alsnog binnen 5 minuutjes klaar zijn dus zoveel werk is het ook niet hoor;)
grtz
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal