Skip to main content

Auteur Topic: Jongen / collega

D

Datvindjeleukhe

Jongen / collega
OP: 15-09-2009, 21:45
Hallodaar!

Ik ben dus 16 en heb een collega van 19. Ik vind m aardig leuk, maar niet optimaal verliefd ofzo.

Ondertussen is hij ook een goede vriend van mijn oudste broer, niet dat dat nou het punt is . Alleen binnenkort gaan we met zijn 2en naar de Ikea, maar waar moeten we het over hebben en wat kunnen we doen ipv ikea?

Ook werken we dus met elkaaar, en hoe kan je dan een beetje flirten? niet te opvallend maar ook niet te min zodat hij niks merkt? En een beeetje uitvinden wat hij van mij vind? Want zaterdag met een feest deed ie vet lief enzo telkens knuffel geven en bij mij inde buurt blijven, maar dat betekend niet dat ie je leuk vind denk ik, omdat hij ook in zijn verleden een Real player was!

Sorry voor de vele vragen natuurlijk.

x
  • IP logged

t

totalwar

Re: Jongen / collega
#1: 21-09-2009, 16:56
Mmm het kan ook inderdaad zijn dat omdat hij een vriend van je oudere broer is, dat hij je ook als een soort zusje ziet, daarom ook beschermend en lief tegen je is.

Maar je moet niet dingen gaan verzinnen om te doen of om te zeggen, wees gewoon jezelf. Ben je verlegen, wees verlegen, ben je meer een prater, praat over de dingen die je normaal met iemand praat. Zonder dat je het merk zal je altijd met iemand flirten die je leuk vind.

En denk er goed over na wat je eigenlijk zelf voelt, want je vind hem leuk, maar welke leuk is het nu precies?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal