Skip to main content

Auteur Topic: Omg, ik weet het niet s:

C

CupCakeMies

Omg, ik weet het niet s:
OP: 17-12-2009, 20:06
Halloo! :'D

Ik heb het idee dat ik verliefd ben op een jongen.
De laatste keer dat ik met hem was knuffelde we echt heel veel, gewoon vriendschapelijk. ( ik heb dus ook het idee dat hij niet meer zou willen zijn, vooral omdat ie dit met heel veel meisjes doet ) Maar toen ik bij hem was voelde ik me heel veilig en vertrouwt en ja, ik werd gewoon vrolijk :].

Toen dacht ik van..
Oké ik ben verliefd, misschien moet ik hem maar gewoon zoenen en kijken wat er gebeurt.

Maar nu ga ik dus binnenkort weer met hem chillen en ik weet niet echt of het zo'n goed idee is. Want volgens mij ziet ie me echt gewoon als een normale vriendin.

En ja.
Nu ben ik dus best wel verward xD.

Iemand tips voor mij?

xxx<3
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: Omg, ik weet het niet s:
#1: 17-12-2009, 20:50
hmm, dat is inderdaad even lastig, omdat je niet weet wat hij voor jou voeld. Als je toch zo vriendschappelijke band met hem hebt, kun je misschien een keer aan hem vragen of hij een meisje leuk vind; of dat hij verliefd is.
Gewoon in die richting vragen en je kan er een beetje achterkomen. Want mij lijkt het nogal eng om hem zomaar te kussen terwijl je niet weet of hij het wel wilt enzo.

Succes !
  • IP logged

E

Erientes

Re: Omg, ik weet het niet s:
#2: 04-01-2010, 13:24
In de meeste gevallen zal de jongen het wel willen hoor... Aangezien er al aardig wat lichamelijk contact is geweest is die kans nog groter. Knuffel gewoon nog weer en neem na een tijdje zelf het initiatief! als je dit te eng vind kan je hem idd vragen wie hij leuk vind enz maar dat werkt veel minder goed!!

Ik heb wel is ongeveer hetzelfde meegemaakt:
Een 'gewone' vriendin vond mij al een jaar of 2 leuk, maar ik wilde nooit met dr zoenen omdat ik bang was dat k de vriendschap zou verprutsen... Ze bleef maar lief doen enzo en nooit gebeurde er wat. Toen was ze een keer bij mij thuis en ging ze me masseren enz enz.. Uiteindelijk heb k haar dan toch gezoend. De weken erna snapte ik het niet helemaal meer, of ik misschien toch haar als echte vriendin wilde. En nu??? Nu zijn we al meer dan een jaar samen! ;D Go for it!
  • IP logged

t

triiesja

Re: Omg, ik weet het niet s:
#3: 04-01-2010, 23:24
zoen hem zoent die terug dan is het kassa zo niet is het jammer.
:)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal