Skip to main content

Auteur Topic: internet-exvriendje

a

anoniem-sh

internet-exvriendje
OP: 18-01-2010, 18:01
Ey mensjes :$
ik weet niet precies hoe ik moet beginnen, ( en srry als dit een te lang verhaal is)

maar ik ken al 1 of een half jaar een jongetje, via een vriendin, en mijn vriendin ken hem via internet ( dus ik ook )
maja ik begon hem steeds leuker te vinden en zo en hij mij ook.
maar hij woont ergens digt bij gouda..
En ik in gelderland. maja met hem kon ik altijd praten als ik ergens mee zit. want hij zelf had ook veel mee gemaakt enzo..
Maar toen leerde ik een jonge kennen die digt bij mij woont. En ik vond hem alleen aardig enso. En ik ging een keer naar disco en daar was die jongen ook ( die digt bij mij woont) ... maar ik ging gwn met hem dansen en zo, en hij hield me opeens bij me heupen vast en zo en begon mij te zoenen, en was dus door hem ontgroent. En me vrienden zeiden dat hij beter bij mij paste dan die ene jonge vn internet. omdat ik hem togh niet in het egt ken enso. maar ik vertrouw die jonge van internet enso. hij had altijd cam aan bij mij en belde me enso. maar ja toen heb ik tege die internet jonge verteld en toen werd hij boos enso. Dus ik nam met die andere jonge , want ik d8 dat ik hem leuk vond. maar was niet zo , en paar dagen later had die het uit gemaakt. Dus ik was op gelucht.. maar ik mis die internet jonge. best dom he :$

wie kan me helpen ? :$
  • IP logged

t

triiesja

Re: internet-exvriendje
#1: 18-01-2010, 18:19
waarmee kunnen we je helpen ??
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: internet-exvriendje
#2: 19-01-2010, 14:07
Inderdaad niet zo slim, doordat andere tegen je hebben gezegd dat die jongen die bij je in de buurt woont ze bij je vinden passen, neem je maar iets met hem en omdat je internetvriend boos was ; 'nam je het maar met hem?' oke ik vind het inderdaad een beetje raar, maar 't gaat erom dat je nu je internetvriend kwijt bent; je kan hem een x bellen. of misschien mag je wel een x naar hem toe samen met je vriendin van je ouders ofzo? ik bedoel als je hem echt terug wilt; moet je er ook moeite voor doen.
  • IP logged

M

Muse

Re: internet-exvriendje
#3: 19-01-2010, 14:51
hmm.. k zou hetzelfde als jou gedaan hebben is gewoon normaal maarja die internet jonge hoeft tog niet opeens te flippen?? miss dat die teleurgesteld ofzoiets was maar ga gwn weer mt hem praate hoe boos die ook is komt allemaal heus wel weer goed
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal