Skip to main content

Auteur Topic: na 3 jaar kapot

k

kapot

na 3 jaar kapot
OP: 19-02-2010, 20:08
Ik noem de naam van mijn ex niet dus het is x.

wat moet ik doen?
3 jaar geleden ben ik wat begonnen met x. -.
hij vond mij daarvoor al 3 jaar leuk, maar ik vond hem nog niets.
de laatste tijd hadden wij vaak ruzies, en ik was daar vaak de oorzaak van.
een maand geleden heeft hij mij verteld dat hij niet meer verder wilde.
na een avond samen lang huilen zijn we tot de conclusie gekomen dat we het nog even gingen proberen.
vlak daarna kregen we weer ruzie en toen was het voor hem duiderlijk, hij wilde stoppen, het ergste waar ik aan kon denken, ik kon er niet eens aan denken. Hij heeft me toen gezegt dat we vrienden zouden blijven, en mij belooft dat we het nog niet anderen zouden vertellen omdat dat te gevoelig voor mij zou zijn, dat zou het voor mij allemaal nog erger worden.
Er is daarna nog weer een dag geweest dat wij samen waren en dat was erg gezellig maar meer ook niet. sinds de dag dat hij ermee aankwam dat hij nie tmeer verder wilde kan ik niet meer slapen. Daardoor word ik steeds verdrietiger en chagerijniger, ik heb alles geprobeerd maar slapen lukt gewoon niet meer. doordat ik veel bij mijn vriend was ben ik mijn vriendinnen kwijtgeraakt. dus heb ik ook niet echt iemand waarmee ik kan praten. degene waar ik altijd mee praatte was mijn vriend en hij wist ook alles van mij. mDit weekend met carnaval waren we weer bij elkaar omdat ik wel vaak bij de vriendengroep van hem ben, dat zijn allemaal jongens. toen was het gewoon gezellig samen . dinsdagag de laatste dag van carnaval waren we ook weer bij elkaar met de vrienden. toen hadden wij allebei gedroken en waren nie techt heel nuchter meer. omdat ik telaat thuis was kon ik nie tmeer het huis in. toen vond x. het goed dat ik bij hem bleef slapen oook omdat ik alleen met hem goed kan slapen. dat was ook een van de enigste nachten dat ik weer goed heb geslapen. die nacht hebben wij ook seks gehad en zijn we in elkaars armen in slaap gevallen. nIk heb vndaag tehoren gekregen dat mijn opa schatje heeft, en bvoel me daardoor nog slechter. toen hij op msn kwamen en we elkaar daar spraken hreageerde ik alle emoties bij hem af en daardoor is hij nu helemaal klaar me tmij en wil hij ook geen vrienden meer zijn. ik hou heel veel van hem en wil bij hem blijven, hoe kan ik het goed maken? m oe tik het goekmaken? ik wee tniet meer wat ik moet doen, ik ben helemaal kapot. ik voel me alleen en in de steek gelaten en vooral wat mij pijn doet is dat het allemaal mijn eigen schuld is. ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben kapot. kan iemand mij helpen of tips geven ofzo?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: na 3 jaar kapot
#1: 19-02-2010, 21:25

Hai Kapot,

Ik begrijp dat het heel erg vervelend is dat je vriend het uitgemaakt heeft, zeker nu je net te horen hebt gekregen dat je opa ernstig ziek is.

Toch ben ik bang dat je heel weinig kunt doen. Voor een relatie zijn er 2 nodig die er voor de volle 100% voor willen gaan, en dat is bij jullie niet (meer) het geval. Je kunt iemand helaas niet dwingen om gevoelens voor je te hebben.

Ik denk ook niet dat het slim is om het stil te houden voor je omgeving. Natuurlijk, het is wel even moeilijk om het toe te geven, maar op het moment dat het bekend, is kun je ook steun bij anderen gaan zoeken, wat nu niet mogelijk. Je staat er nu dus gewoon helemaal alleen voor om je verdriet te verwerken.

Wat je nu nog kunt doen ?
Je kunt hooguit proberen om hem heel goed te laten merken wat hij kwijt is, waardoor hij misschien spijt gaat krijgen van zijn beslissing. Hoe je dit kunt doen ? Door alle contact te verbreken. Niet meer bellen of SMS-en, niet meer op MSN, niet meer op Hyves, niet meer afspreken. Gewoon helemaal geen contact meer. Moeilijk ? Ja. Maar volgens mij wel het enige dat misschien nog kan gaan werken.
Probeer in geen geval hem jaloers te maken met andere jongens, dit werkt vaak averechts.

En voor jezelf, probeer leuke dingen te gaan doen. Spreek met vriendinnen af, ga sporten, zoek afleiding waardoor je niet continue aan hem denkt. En geloof mij, wanneer het jou lukt om voldoende afleiding te zoeken waardoor je niet meer continue aan hem denkt ga je ook weer beter slapen.

Sterkte,

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal