Skip to main content

Auteur Topic: Alleen oudere jongens..

C

Crepuscle

Alleen oudere jongens..
OP: 24-04-2010, 14:42
Ik vind al maanden een jongen leuk, en hij is toevallig ook mijn beste vriend. Hij is één jaar ouder mij.. we zitten wel in dezelfde klas etc. Maar hij vind mij volgens mij niet leuk.. Maarja. Het is me sinds kort opgevallen dat wat oudere jongens mij leuk vinden.. terwijl dat helemaal niet de bedoeling is. ik krijg nooit de jongens van mijn leeftijd. ik weet niet echt waar het aan ligt..?
  • IP logged

T

TienerJen

Re: Alleen oudere jongens..
#1: 24-04-2010, 21:37
Heey,


Misschien zie je er volwassener uit ofz. Ik zou het niet weten haha


xxx.
  • IP logged

a

angels-fire

Re: Alleen oudere jongens..
#2: 25-04-2010, 09:34
meestal vinden oudere jongens  jongere meisje's wat leuker de jngens die neit veel uti gaan maakt het dan ook nie uti dat ze julie nie mee kunnen nemen we vinde jullie schat en de meide van onze leeftijd zijn altijd  zo anders dan de jongens van zelfde leeftijd
  • IP logged

K

Karian

Re: Alleen oudere jongens..
#3: 25-04-2010, 13:32
Het is inderdaad vaak zo dat jongens vaak iets jongere meisjes leuk vinden. Dit veranderd wel naar mate je ouder word, maar in de pubertijd hoor je dit vaker. Ik val ook op oudere jongens, mijn laatste vriend was vijf jaar ouder. Maar dit is even een heel ander verhaal, ik ben inmiddels volwassen en dan kijk je er wel anders tegenaan.
Mijn eerste vriend was ook een jaar ouder. Daar is verder helemaal niks mis mee. Als je maar door hebt dat je als je bij wijze van 14 jaar bent en een jongen van 20 vind je leuk, je dan wel even heel goed moet gaan kijken of hij er wel goede bedoelingen mee heeft.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal