Skip to main content

Auteur Topic: Hij kan niet zoenen!

n

naamloos

Hij kan niet zoenen!
OP: 14-04-2010, 18:22
Hoi,
ik heb sinds kort een vriendje, en we hebben 1x gezoend.
Maar, het ging écht niet!
Ik probeerde gewoon te beginnen met wat kusjes, maar hij deed gelijk zijn mond open. Hij trok zijn tong ook niet terug, hij bleef maar in mijn mond, en hij was nog is sterk ook.
Ik probeerde hem wel een beetje te leiden, maar het lukte gewoon niet.
Ik vind hem echt heel erg leuk, maar nu wil ik echt niet meer met hem zoenen. (Ik ben er domweg gewoon bang voor dat het weer niet lukt, ik schaamde me zelf gewoon ervoor, want misschien denkt hij wel dat ik het juist niet kan ofzo)
Hij had mij ook niet ontgroend, dus ik wist wel hoe het zeg maar wel echt moest haha.
Ik durf het niet tegen hem te zeggen, hij is niet erg stoer ofzo, dus ik ben bang dat ie dat heel erg gaat vinden.
Hebben jullie misschien tips hoe ik hem kan leiden ofzo? Of iets dergelijks.  :)

Alvast bedankt!
  • IP logged

a

angels-fire

Re: Hij kan niet zoenen!
#1: 15-04-2010, 00:11
hey naamloos

het is opzich niet zo raak dat zijn eerste zoen fout gaat
jongens raken  gestrest van  doe ik het wel goed ik wil er nei kwijt daarlijk wil ze me niet omdat ik nie goed zoen en dan  hebben we ons hoofd er niet bij en het fout

ik zal zeggen geef hem nog paar kansen probeer hem te begeileide  en er is nisk fout aan om  tussen door de zoen af the breken  en van zeggen je moet rustiger doen  je moet grotere rondjes maken etc noem maar op
en zo als het gezegde luid 3 maal is scheeps recht
dus geef hem een kans
  • IP logged

X

XmargotjeX

Re: Hij kan niet zoenen!
#2: 02-05-2010, 08:42
Tongzoenen moet je in je hebben.
Bij mij personelijk was mijn eerste keer fantastisch , vond mijn lief :)
Iedereen dit dit op je eigen manier. ;)
Mischien kan de volgende link jullie hebben.
Daar staat op hoé je precies moet tongzoenen , maar ook , de soorten zoenen.
Vergelijk even zijn soort van tongzoenen , en dan zul je zien wat jij ervoor moet doen ;)
Zéker bekijken , ik heb hem ook gebruikt!   :)
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/40109-tongzoenen-hoe-doe-je-dat.html
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal