Skip to main content

Auteur Topic: Hulp A.U.B

i

itsthattime

Hulp A.U.B
OP: 15-05-2010, 00:54
Sorry dat ik ook hier post maar ik vraag het aan beide sex-en.

Ik ken een meisje, die helemaal weg is van mij en ik ook van haar het enigste probleem is dat ze 40 km verderop woont we kunnen het met elkaar goed vinden, en hadden ook dagelijks contact via msn, telefoon enz. maar toen werd de contact minder en werden de gevoelens van mij voor haar iets minder, maar ik blijf haar leuk vinden. Maar ik voel me een beetje gekwets omdat in de tijd dat het contact wat aan de lagere kant was ze in de tijd al ong 7. vriendjes heeft gehad. Nu wilt ze weer met mij maar ze heeft op dit moment ook een vakantie vriendje van 5 dagen geleden. dus ik weet echt niet wat ik moet doen.. geef me aub tips en wat het beste is... ik weet het echt niet meer.   ???
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Hulp A.U.B
#1: 15-05-2010, 12:23
Je moet gewoon aan haar vragen of ze echt alleen jou wilt en het niet doet om gewoon een vriendje te hebben.
En je zegt dat ze al een vakantievriendje heeft? Dan moet je vragen of ze als bewijs dat ze jou echt wilt, dat vriendje dus dumpt.
Maar als ik jou was zou ik het bij dit meisje alleen bij msn houden, want aangezien je zei dat ze in de tussentijd al weer 7 vriendjes heeft gehad zal het bij jou niet veel anders lopen dan dat ze je na een tijdje ook dumpt.

Gr,

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Hulp A.U.B
#2: 19-05-2010, 12:00
Dit meisje wisselt vaker van vriendje dan van ondergoed :s

Maar wanneer jij genoegen neemt met een relatie van een dag of 3 zou ik er voor gaan. Geef jij de voorkeur aan iets meer vastigheid dan zou ik haar lekker laten lopen.

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal