Skip to main content

Auteur Topic: verliefd

s

someone

verliefd
OP: 30-01-2011, 13:32
Er zit een jongen bij mij op school die ik erg leuk vind (ik ben een meisje)
alleen, -ik heb geen klassen met hem, maar zijn beste vriend zit in een van mijn klassen
- we praten niet, omdat we geen klassen samen hebben. 2 van mijn vriendinnen hebben wel een klas met hem.

ik vind hem erg leuk, maar weet niet of hij mij leuk vind.
hij heeft wel een paar keer naar me gestaard, maar ja, dat kan alles en niets betekenen.

wat moet ik nu doen?
  • IP logged

S

Sweet Muffin

Re: verliefd
#1: 30-01-2011, 22:06
Ik weet niet of je erg verlegen bent, maar het beste wat je kan doen als jij naar hem kijkt & hij naar jou; gewoon lief lachen.
En als je durft zelfs een knipoog geven.
Verder kun je met bv zijn beste vriend gaan praten en via hem kan je vast wel met hem in contact komen.
Of misschien kunnen je vriendinnen je voorstellen?

Veel succes! ^^
  • IP logged

h

hhhamster

Re: verliefd
#2: 31-01-2011, 07:40
ik zou proberen wat meer bij hem in de buurt te komen bijvoorbeeld in de pauzes
  • IP logged

s

someone

Re: verliefd
#3: 31-01-2011, 22:48
ja, dat doe ik allebei (en ik ben ook heel verlegen) dus ik zou nit durven knip oogen. (starks denkt hij dat ik een freak ben!)
  • IP logged

h

hhhamster

Re: verliefd
#4: 01-02-2011, 18:40
heb ik ook, een jonge zit me de hele tijd aan te staren enzo maar ik durf niks
  • IP logged

s

someone

Re: verliefd
#5: 01-02-2011, 23:22
vandaag liep hij wel met mij naar mijn klas, want hij moest iets aan mijn leeraar geven. maar ik durfde niks tegen hem te zeggen
ik heb echt geen ervaring met deze dingen. ik heb nog nooit een vriendje gehad.

meer advies zou fijn zijn
  • IP logged

a

anouk

Re: verliefd
#6: 02-02-2011, 15:41
je had hem toch gewoon gedag kunnen zeggen? of naar hem kunnen lachen, gewoon "hoi"is genoeg voor een antwoord terug toch?
ik heb ook totaal geen ervaring maarja:p

  • IP logged

l

lidwineeee

Re: verliefd
#7: 04-02-2011, 07:06
Ik heb wel ervaring, Maar als je naast hem loop ofz. Dan zou je gewoon even om kunnen kijken, en lief lachen ;) En dan voeg je m op hyves ofz. toe, en dan kan je zn msn vragen. En dan heb je alweer een aanknopingspunt! Het komt wel goed :)!

xoxo
  • IP logged

s

someone

Re: verliefd
#8: 04-02-2011, 23:42
ik woon niet in nederland, maar in amerika ( daar heeft iedereen een facebook, maar ik mag er geen een)

een paar dagen geleden liep hij ook halverwege mee naar mijn auto ( mag al met 15 autorijden in amerika)
wat ik zat te denken was:
een van mijn vriendinnen hebben "1st period" met hem (eerste klas van de dag) en dat is muziek.
mijn vriendin zal mij wat van haar huiswerk geven voor school begint, en dan ga ik, als de klas al begonnen is naar haar klas toe en het aan haar geven ( en zeggen dat zij haar huiswerk vergeten heeft) zij zei dat ze ook wel als ik eraan kom, snel naar de wc gaan, en dan vraag ik aan hem of hij het aan haar kan geven wanneer ze weer terug van de wc kom) dan heb ik toch met hem gepraat! en elke vrijdag, gaat onze hele "highschool" (mensen van 14-18) naar "chapel" (een half uur naar de kerk s'ochtends) en elke vrijdag komt hij eerder op school om the oefenen op zijn drumset, met een van mijn andere vriendinnen, dus dan ga ik ook naar hun toe, en doe net alsof ik voor mijn vriendin daar ben, dan zal ik ook wel met hem kunnen praten.


(hij is 17, en ik 15, maar ik wordt 23 april 16, dus het leeftijdsverschil maakt niet uit)
Ik heb geen klassen met hem omdat hij een "Junior" is ( 11 grade in highschool voor 17 jarige) en ik een "Freshmen" omdat ik in de 9 grade zit(eerste klas van de highschool)
  • IP logged

l

lidwineeee

Re: verliefd
#9: 06-02-2011, 08:35
Wat goed! Allemaal oplossingen enzo! Tenminste tijdelijk ;) Want het beste zou natuurlijk nu zijn om op te gaan bouwen, dus begin ook gewoon in de gangen etc. hoi te zeggen. En Nouja, bouw zo een soort van vriendschap met hem op. En wie weet wat daar uit gaat komen... (:

Heel veel suc6 & plezier!

xoxo
  • IP logged

s

someone

Re: verliefd
#10: 06-02-2011, 13:12
@ lidwineeee

ja, dat is een beetje mijn plan. Ik hou iedereen hier in dit topic wel op de hoogte van wat er allemaal gebeurd!
  • IP logged

s

someone

Re: verliefd
#11: 06-02-2011, 19:45
Als iemand nog meer advies heeft, wil ik het graag horen!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: verliefd
#12: 06-02-2011, 19:51
Ik denk dat je gewoon moet proberen uit te vogelen hoe je meer contact met hem kunt krijgen. En als je dan contact heb, probeer dan een leuk gesprek te voeren enzo. Misschien dat je zijn Msn kunt vragen, is alleen maar makkelijker.

  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

s

someone

Re: verliefd
#13: 06-02-2011, 23:52
hij heeft geen msn, wel een facebook, maar ik mag geen facebook van mijn ouders. :(
  • IP logged

s

someone

Re: verliefd
#14: 07-02-2011, 01:07
Deze aankomende week zou hij niet op school zijn (zeiden mn vriendinnen want hij ginh een week op vakantie, dat hoorden mn vriendinnen hem zeggen tegen een van zijn vrienden) dus aankomende week zal er niets gebeuren. maar wachten tot die week daar op
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal