Skip to main content

Auteur Topic: Veel te bang

S

Sigtør Brann

Veel te bang
OP: 20-03-2011, 17:18
Ik ben dus nu van plan om een meisje te vragen, nouja, als het allemaal lukt. Maar daar komt het probleem. Ik heb geen idee hoe ik het moet vragen. Want ik durf echt helemaal niks :-X. En volgens mij, vindt zij mij ook leuk, maar zij durft nog minder dan mij. Dus hoe moet ik dit oplossen? :-\


Gr. Sigtør Brann (niet mijn echte naam)
  • IP logged

F

Fabienne1996

Re: Veel te bang
#1: 20-03-2011, 18:25
verzamel al je moed, loop op haar af en vraag het?
of doe t via msn?
succes ;D
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#2: 20-03-2011, 19:35
Zoiets durf ik gwoon echt niet. Maar volgende week komt er een goed moment, dus deze week eerst maar eens moed verzamelen. :)
  • IP logged

J

Janneman

Re: Veel te bang
#3: 20-03-2011, 19:47
Weet je, als je denkt dat zij jou ook wel ziet zitten, wat is er dan het ergste dat kan gebeuren?
Nee heb je en ja kun je krijgen, niks te verliezen dus :)
Niet teveel over nadenken maar gewoon doen. Vaak krijg je juist na die eerste stap extra moed en gaat de rest van zelf.

Good Luck en veel plezier :)
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#4: 21-03-2011, 06:38
Veel plezier? :o
  • IP logged

J

Janneman

Re: Veel te bang
#5: 21-03-2011, 09:42
Jah  :)

Eerst Succes en als het gelukt is veel plezier...
  • IP logged

F

Fabienne1996

Re: Veel te bang
#6: 21-03-2011, 10:39
ja ga ervoor :D
als ze jou ziet zitten, dan zegt ze toch ja neem ik aan :D

xxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Veel te bang
#7: 21-03-2011, 13:06
Weetje, ik heb het afgelopen weekend aan een meisje, nu dus mijn vriendin  :D, gevraagd en ik was ook mega zenuwachtig om het te vragen, alleen we waren film aan het kijken en we zaten knus tegen elkaar aan enzo. Ook wist ze al wel dat ik het van plan was ooit te vragen, maar ze vroeg dus: En wat was nou je plan? :P

Toen zei ik gewoon dit: "nou kijk, we weten allebei wat we van elkaar vinden, dus ik weet het antwoord denk ik al wel, maar zou je mijn vriendin willen zijn? :D?" En toen zei ze ja  ;D

Wel was het zo dat we daarvoor al hadden gezoend die avond, maar dat maakt niet zo heel veel uit. Mijn beste tip is gewoon te beginnen met praten en dan loopt alles vanzelf wel goed ;) Je moet er gewoon voor gaan, grote kans dat ze 'ja' zegt.

Gr, Lekkerding
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 21-03-2011, 13:16 door Lekkerding »
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#8: 21-03-2011, 15:22
Ja het verhaal van Lekkerding, heb ik ook al vaak gebruikt om klasgenoten te helpen. Maar nu de taak aan mij is.....
Maar... Ik heb nog een probleempje... Ik heb geen idee wanneer ik het moet vragen. Want op een normale schooldag. Kijk, ik ben 13, dus veel momenten zijn er niet, en ik zie haar alleen maar op school eigenlijk. Voor de rest heb ik een vreemd gevoel over vandaag.
Het eerste lesuur, Gesch. Ik wil wel zeggen dat ik altijd alles hoor en zie, dat is soms best pijnlijk maarja. Maar ik ga zitten, 2de rij, zoals normaal, in mijn ooghoek, zie ik haar naar haar vaste plek lopen, achterin. Dus ik sla mijn boek open. Ik hoor wat tegen mijn stoel komen draai me om, en wat een toeval, wie zit er achter mij?
Nouja, voor de rest. Grieks, zoals normaal in de vaste opstelling, zit ze achter mij. En bij Frans, zat ik telkens achterom, om een opdracht te bespreken. Zij zat aan de andere kant van het lokaal. Ik ben gaan tellen (beetje dwangneurotisch maarja), in totaal 8 keer geteld (dat ik het zag) En tijdens wiskunde, wie zat er achter mij....
Nou dit was zo'n beetje wel de dag, kunnen jullie zeggen, of dit puur toeval is, of dat er misschien toch meer achterzit. Morgen doe ik dit denk ik  wel weer, want ik kom hier veel mee te weten, en met jullie hulp weet ik zeker dat dit erg nuttig kan zijn.

Gr. Sigtør Brann (nog steeds niet mijn echte naam)
  • IP logged

h

hhhamster

Re: Veel te bang
#9: 21-03-2011, 15:51
lijkt mij duidelijk, ga er voor
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#10: 21-03-2011, 16:24
Zeker weten?  :o
  • IP logged

h

hhhamster

Re: Veel te bang
#11: 21-03-2011, 16:25
ja als een meisje dit al doet moet ze wel helemaal smoor op je zijn
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#12: 21-03-2011, 16:28
Ik wacht nog ff af, tot er een goed moment komt. Morgen zal ik wel weer een soort verslag uitbrengen, en ik denk woensdag ook, zo kan ik een conclusie trekken.
  • IP logged

F

Fabienne1996

Re: Veel te bang
#13: 21-03-2011, 17:20
maar wacht niet te lang, anders kan ze gaan denken dat jij haar niet ziet staan...
xxx
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#14: 21-03-2011, 18:44
Dat laat ik wel weten, maar ik moet nu nog een goed moment vinden :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal