Skip to main content

Auteur Topic: Veel te bang

h

hhhamster

Re: Veel te bang
#15: 21-03-2011, 18:45
bij deze is het goede moment aangebroken, ga er voor
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#16: 21-03-2011, 18:49
Morgen?
  • IP logged

h

hhhamster

Re: Veel te bang
#17: 21-03-2011, 19:00
ja, gewoon doen
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#18: 21-03-2011, 19:15
Wanneer morgen? Gewoon tijdens de les ofzo?
  • IP logged

h

hhhamster

Re: Veel te bang
#19: 21-03-2011, 19:18
nja als je ff alleen met haar bent  mischien in de pauze ofzo
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#20: 22-03-2011, 05:27
Dat ben ik nooit....
  • IP logged

F

Fabienne1996

Re: Veel te bang
#21: 22-03-2011, 10:14
dan neem je haar even appart?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Veel te bang
#22: 22-03-2011, 12:24
Em amders vraag je anders aan haar of ze een keer wilt afspreken, dan kun je er ook echt achter komen of ze iets is voor je. Want uiterlijk is belangrijk, maar innerlijk is nog belangrijker!
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#23: 22-03-2011, 16:28
Ja maar zo werkt dat bij ons in de klas niet. Je nodigt niet zomaar iemand uit. Want jij bent wel 17, dat is toch heel anders dan 13.....
En trouwens, voor uiterlijk ga ik niet, heb allang gemerkt dat het innerlijk ook wel goed zit... :-[ En apart nemen, haar kluisjes zit dicht bij mijn kluisje, op een afgelegen plek, dus daar hoop ik dan maar op, een keer na schooltijd :)
Verder nog tips?
  • IP logged

F

Fabienne1996

Re: Veel te bang
#24: 22-03-2011, 18:04
vraag haar een keer mee naar de bioscoop?
met nog wat vrienden een keer gaan zwemmen?
of briefjes sturen, deed ik ook altijd in de brugklas en vorig jaar  :P
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#25: 22-03-2011, 18:16
Iemand meenemen naar de bios, dat doe je gwoon niet, dan moet ik ook een paar anderen uitnodigen, maar ik kan wel met een stuk of 6 ofzo, maar dat wordt ook moeilijk, want wie moet je dan uitnodigen????
Zwemmen hadden wel al gedaan, met de hele klas, begin van het schooljaar, en als je het dan nog een keer doet, dat gaat niet echt. En briefjes, dit gaat stom klinken, worden bij ons onderschept, maar haar kluisje is wel dicht bij mijn kluisje, dus misschien kan ik een keer een briefje erin stoppen ofzo?
Bedankt voor de tips,
Post scriptum (srry voor nerd)
Toen je vroeg met een briefje, zeiden ze toen ja?
Want briefjes is niet echt de netste manier... :)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Veel te bang
#26: 22-03-2011, 18:20
waarom zou je iemand niet mee kunnen nemen naar de bios ??? Dat is "daten" ooit van gehoord? dat doen mensen als ze erachter willen komen of ze elkaar leuk vinden enzo... En met afspreken kan toch gewoon, dan vraag je gewoon of ze een keer mee wilt gaan om een ijsje te eten zoiets :P
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

F

Fabienne1996

Re: Veel te bang
#27: 22-03-2011, 18:21
Briefje erin stoppen is best een goed idee, alleen dat heb je kans dat haar vriendinnen erbij zijn en het lezen?
Ja, eigenlijk nog nooit via een briefje 'nee' ofzo gehad...
Maar ik denk dat ze eerder 'ja' zou zeggen als je het gewoon persoonlijk zou vragen, bv. als je in de pauze vraagt of ze mee wat drinken gaat halen ofzo? ( hebben jullie ook en cantine? ) of doen ze bij jullie opschool jngens en meisjes appart in de pauze staan ofzo? Maar ja als je het persoonlijk vraagt zal ze ook denken van, woh hij komt het me persoonlijk vragen, kwijl kwijl..

xxxx

ps. dat deed ik in die tijd eigenlijk ook nog niet, dan was het meer met vrienden...
twas al snel dat ze dachten dat je vriendje en vriendinnetje was..?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 22-03-2011, 18:25 door Lekkerding »

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#28: 22-03-2011, 18:26
In de lente ijs eten.....
right.....
in Friesland heb je alleen maar wolken....
En daten......
tsjaa..
Ik heb er niks tegen, maar de klasgenoten gaan dan doen van
Oeeehhhh, heb je het al gehoord en dan sta ik in de hele school voor vul zelf maar in
Ja, maar de kantine zit altijd stikvol, en onze kantine is nogal klein dusja. Ennnnn.... (srry voor al die puntjes)
ze heeft een vriendin, waar ze altijd mee zit in de pauze, en dan wil die altijd ook mee.
Die vriendin trouwens, dat is ook wel intressant....
die heeft al een keer geprobeerd om ons samen te krijgen op een schoolfeest, op een romantisch liedje, maar dan komt weer de ouderwetse pech die ik al mijn hele leven heb, nummer afgelopen.....
En persoonlijk vragen, praten is niet mijn sterkste punt weetje.
  • IP logged

F

Fabienne1996

Re: Veel te bang
#29: 22-03-2011, 18:33
met dansen...
Niet vragen maar gewoon doen joh, beetje bij haarr gaan dansen, of der hand pakken en naar de dansvloer nemen. met harde muziek versta je haar toch niet  :P
En ja, in friesland was t de laatste tijd toch ook mooi weer??
Maar anders, een bioscoop is het altijd mooi weer ( ligt eraan welke film..) en anders film avondje, met nog  een vriend en vriendin erbij... haar vriendin wou jullie zowiezo al koppelen ^^

xx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal