Skip to main content

Auteur Topic: Rare vraag

m

maraa

Re: Rare vraag
#15: 15-06-2011, 16:53
Dat laatste ;) en ik denk dat dat wel kan, tenzij jij het gevoel het controle over jezelf te verliezen dan moet er zo snel mogelijk actie komen
Sterkte meis echt waar

xxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Rare vraag
#16: 15-06-2011, 18:36
Citaat
Ik denk dat ik inderdad ff aankijk hoe het gaat, als het binnen een paar weken (in de zomervakantie) nog niet beter gaat, ga ik naar de huisarts..
Lijkt jullie dit een goed idee.. Of is het toch echt noodzakelijk nu al te gaan?
Ik denk dat het het beste is om zo snel mogelijk naar de huisarts te gaan. Als je op vakantie gaat naar het buitenland is het moeilijker om een dokter te bereiken. Temminste als je naar het buitenland op vakantie gaat.
Een deskundige naar je klachten laten kijken kan nooit kwaad, toch?

Sterkte!
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

O

Opradah1

Re: Rare vraag
#17: 15-06-2011, 19:39
 dank jullie!
Nee klopt, kan in Principe geen kwaad, maar in mijn geval is dit iets wat lastiger...

Ik ga niet op vakantie dit jaar (: dus komt in dit gval wel beter uit!

Is dat laatste erg? Een aanwezigheid voelen als je een zwart "iets" naast je ziet?!

Dankje Maraa

xxx
  • IP logged

m

maraa

Re: Rare vraag
#18: 15-06-2011, 22:03
geen probleem ;)
Hmm hoe komt t dat t in jou situatie zo lastig is?
Ik vind dat laatste erg, maar vind heel lastig in te schatten hoe erg.
Ik weet een site waar je met proffesioneel iemand (5x dacht ik)kan praten, als je wilt stuur ik die naar je op.
Ik ben ook bereid je mn msn te geven als je wilt praten, maar in jou geval denk ik niet dat ik iets voor je op kan lossen,
En ik ken ook nog meer sites waar je even kan praten, maar ik denk dat meerdere gesprekken handig is.
(en nee ik bedoel het niet als vervanging, maar als je echt nog niet naar huisarts wil is dat een optie).
Wat vind je lastig aan huisarts? (trouwens ik betwijvel of je ongemerkt naar huisarts kan gaan, maar je kan het je moeder ook vertellen dat je wilt gaan).
Ik snap het best als je lastig vind naar huisarts (vind ik ook), maar ik weet niet misschien dat er iets aan die reden te doen is.
Na de zomervakantie als dit dan nog zo is, is denk ik 'te laat' (niet in zin dat t niet meer over gaat, maar ik weet niet hoe uit te leggen), want kijk dan kan je onderzoeken of er orthopedagoog
of maatschappelijk werker is (en ja die hebben zwijgplicht, als heeft die bij ons wel iets over vriendin vertelt aan haar ouders, maar dat was omdat het echt gevaarlijk was, dan is zwijgplicht altijd verplicht).
xxxx Sterkte
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Rare vraag
#19: 16-06-2011, 06:18
Hee Maraa,
dankje!
Het is lastiger voor mij naar de huisarts te gaan, door mijn ouders die dit van mij niet echt geloven... En zonder hun kun je niet gaan (kan wel, maar ik weet echt zeker dat als ik dat doe zonder hun, dat ze heel boos worden als ze er achter komen!)
als ik mag vragen, hoe gaat het nu met die vriendin, en was haar probleem erg waarvoor ze met een maatschappelijk werkster ging praten?
Xxx
  • IP logged

m

maraa

Re: Rare vraag
#20: 16-06-2011, 09:24
heey ;)
Geen probleem hoor ;)
Noujah zij praatte met de orthopedagoog en noujah haar probleem was snijden (en dan echt diep snijden) en dat ze suicidaal was,
op het moment gaat het weer goed met haar ze is nu op kamers klaar met school en ze ziet er echt stukken beter uit dan paar jaar geleden.
Ja dat van de huisarts snap ik dat is ook lastig, want noujah om erover te liegen dat je voor iets anders ging is niet fijn en zou ik zelf iig niet kunnen.
Je kan wel tegen je ouders zeggen dat je t eng vind en daarom wilt gaan, maar ik weet niet of dat helpt als ze je niet echt serieus nemen.
xxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Rare vraag
#21: 16-06-2011, 10:30
Citaat
Het is lastiger voor mij naar de huisarts te gaan, door mijn ouders die dit van mij niet echt geloven... En zonder hun kun je niet gaan (kan wel, maar ik weet echt zeker dat als ik dat doe zonder hun, dat ze heel boos worden als ze er achter komen!)
Je kan aan je moeder aangeven dat je vaak hebt proberen uit te rusten en dat dat niet hielp zoals je al zei. En dat je het risico niet wilt lopen dat er iets met je gebeurd of dat iets erger wordt.
Je kan ook net als maraa zei zeggen dat je het eng vind en daarom wilt gaan.
Als dat allemaal niet helpt en ze boos worden op je, dan ligt het probleem toch echt bij hun. Ik denk dat jij nu belangrijker bent dan hun woede of frustratie die er optreedt als je naar de huisarts gaat.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

O

Opradah1

Re: Rare vraag
#22: 16-06-2011, 12:55
Ze zijn nu weg, maar als ze vanmiddag thuis zijn zal ik het nog een x tegen me moeder zeggen...

Nu (nog meer) uitrusten kan niet xD
mijn gpwweek is op school begonnen, tot volgende week donderdag... Dus ik kan sws niet voor die Tijd gaan :S

nu wordt et iig niet meer erger, ook niet beter maargoed...

Dankjullie!
Xxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Rare vraag
#23: 17-06-2011, 14:50
Citaat
Ze zijn nu weg, maar als ze vanmiddag thuis zijn zal ik het nog een x tegen me moeder zeggen...
Is het gelukt om het te zeggen?
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

O

Opradah1

Re: Rare vraag
#24: 17-06-2011, 16:58
ze zeiden dat zevme wel geloofden, dat als het echt zo door bleef gaan ik naar de dokter moest.
en dat ze het rot vinden en dat ze het raar.vonden... maar dat ik het goed in de gaten meost houden.

ik zal wel kijken of t beter gaat zoals ze zeiden...

iedereen ontzettend bedankt die me heeft geholpen!

xxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Rare vraag
#25: 17-06-2011, 18:42
Wel fijn dat ze je nu serieus nemen.
Ik hoop dat het snel beter gaat!
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

O

Opradah1

Re: Rare vraag
#26: 17-06-2011, 19:58
Ja daar ben ik zelf inderdaad ook erg blij mee!
Is toch opzich al een fijner idee.

Dankje!<3
xxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Rare vraag
#27: 09-08-2011, 21:55
Hallo Opradah1,
Gaat het nu beter met je klachten?

meisjegevoel
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

O

Opradah1

Re: Rare vraag
#28: 10-08-2011, 00:29
At al een heel stuk beter!
Mijn naam hoor ik soms nog wel, ene dag meer dan de andere dag...
Maar met mijn hand en duizeligheid is over!
Ik denk dat het idd door stress kwam icm nog wat andere dingen ofzo?
Naja.. Oorzaak maakt ook niet oveel uit:)
Het gaat beter, en ik voel me ook stuk beter.
Lief dat je het vroeg @meisjegevoel
Allen hartelijk dank nogmaals!
XxxxOpradah1
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Rare vraag
#29: 10-08-2011, 10:58
Alsjebliefd  :)
Ik ben in ieder geval blij dat het beter met je gaat.  ;)
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal