Skip to main content

Auteur Topic: Rare vraag

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 117
  • There will be always hope if you believe in it
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: mei 2010
Re: Rare vraag
#30: 30-10-2011, 19:24
Ik weet misschien een beetje hoe je je voelt.
Ik heb ook zoiets alleen dan zijn die handen mwel van mijn maar dan wil ik dat ik iemand anders was omdat ik niet tevreden over mezelf ben
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Rare vraag
#31: 30-10-2011, 22:08
Een e tijd ging het weer beter,
Maar nu sinds een paar weken is het weer terug....
Ik heb niet meer van stemmen ofzo maar wel dat van mn hand weer en als ik dat lang doe (naar mn hand kijken met het idee dat die niet van mijzelf is zegmaar) dan ga ik trillen...

Er is de laatste tijd wel veel gebeurd en heb wel stress enzo, maar voor alsnog vind ik het raar aabgeIen het zoveel beter ging...

Xxxx Opradah1
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Rare vraag
#32: 31-10-2011, 20:04
@Opradah1
Je moet in ieder geval als je dat hebt niet het idee hebben dat je gek word\ ga flauwvallen of dood gaat, deze gedachtes maken het op dat moment erger.
Heb je ook dat je dan aan iets denkt als je depersonaliseer?
Voel je je bang als je depersonaliseer? Probeer voor jezelf dan iets te zoeken wat je rustig maakt op dat moment. Trek je even terug op je kamer bijvoorbeeld.
Hoe lang heb je het gevoel  achter elkaar? Minuten, uren?
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

O

Opradah1

Re: Rare vraag
#33: 01-11-2011, 06:31
Nee een gevoel van dat ik doodga ofzo heb ik (gukkig) niet,
Als i dat heb(en in de positie ben dit te doen) ga ik ff op mn bed liggen.. Maar dat is lastig want soms ben ik een beetje duizelig erbij(niet heel erg ofzo en gwn te houden maar een beetje) en hoelang t duurt is verschillend
Soms een uurtje ofzo, maar andere keren echt een flink aantal uren tot bijna een halve dag ofzo....
Ook heb ik soms dat het geluid anders wordt, moeilijk te zeggen hoe anders maar het lijkt alsof het verder weg is en een soort holgeluid ofzo...dit heb ik niet heel vaak hoor maar zo nu en dan(laatste tijd zelden maar a en toe nog wel vooral als ik moe ben ofzo)
XxxxOpradah1
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Rare vraag
#34: 01-11-2011, 18:50
Hallo Opradah1,

Ik heb een link voor je waar uitgebreid geschreven wordt over depersonalisatie en derealisatie. Er staat ook precies bij welke behandeling je moet hebben.
http://depersonalisatie.nl/leden/artikelen/Dieleman.pdf
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

O

Opradah1

Re: Rare vraag
#35: 01-11-2011, 20:40
@meisjegevoel ik herken meerdere dingen heel erg.. "alsof mensen hun stemmen verweg klinken" en bv ook"alsin een film" of "toeschouwer van mezelf" o.a. Dit herken ik heel erg als ik zo'n tijd heb dat ik er last van heb...
Maar t probleem bij mij is dat mn moeder vorige keer dat ik hier last van had, er nogal gwn mee omging.. Alsof t niets ergs ofzo was "ja gwn moeheid,ga maar slapen" enzo... Als ik haar uitleg dat t langer aanhoudt dan is ze wel iets meer maar niet veel meer bezorgd of hoe je dat wilt noemen.
Ze is altijd erg zorgzaam maar met dit denkt ze dat het met een beetje extra slaap wel over gaat...

Xxxx Opradah1
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Rare vraag
#36: 01-11-2011, 21:06
Hallo,

ze zeiden dat zevme wel geloofden, dat als het echt zo door bleef gaan ik naar de dokter moest.
en dat ze het rot vinden en dat ze het raar.vonden... maar dat ik het goed in de gaten meost houden.
Ben je hier nog op terug gekomen toen ze dat een tijdje geleden zeiden? Ik denk dat je moet zeggen dat ze het in principe aan je beloofd hadden.
Anders laat je dat artikel wat ik vandaag in die link gezet heb aan hun lezen.
En anders kan je nog alleen naar de dokter gaan...

meisjegevoel
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

O

Opradah1

Re: Rare vraag
#37: 01-11-2011, 23:35
Ja ben er nog op terug gekomen, 1x laatst toen ik er lats van had..
Maar had niet veek nut ofzo.
Ja zelf gaan kan wel maar denk dat ik liever niet alleen ga:p
Ja dat ga ik proberen:) laten lezen aan ze,
Dankjewel!
XxxOpradah1
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal