Skip to main content

Auteur Topic: een beste vriend laat me plots in de steek! wat moet ik doen?

p

piraatjetomaatje

 :D Haha... doe ik sowieso mensen. Eigenlijk gaat het op het moment wel een beetje beter (denk ik). Gisteren had ik toch overwogen nog een berichtje naar hem te sturen 's avonds (ik kan hem niet zo plots vergeten voor eventjes of misschien wel langer :s). Toen noemde hij me 1 keer terug maatje en hij nam zelf initiatief om dingen te vragen. Eventjes was ik terug blij, maar hij is al een tijdje in de war dus het zou goed kunnen dat hij plots weer helemaal anders denkt over onze vriendschap. Laten we hopen dat dit als maar terug beter en beter wordt. Mijn plan is wel nog altijd om hem eventjes te laten, hij moet er zelf maar een beetje achterkomen wat het beste is, vrees ik (ook al is dit soms erg moeilijk). Hij weet dat ik er altijd voor hem zal zijn zoals allerbeste maatjes! :)
Groetjes
  • IP logged

O

Opradah1

Wat goed gedaan! :)
Laten we zeggen, het begin is er..
Hopelijk wordt het nu alsmaar beter weer!
En het lijkt me idd een goed idee ff rustig aan te doen, denk dat dit enkel in je voordeel kan werken..
Succes en sterkte

Xxxx
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009

Hai Piraatje,

Ik denk dat hier meerdere oorzaken mogelijk zijn.

Hij kan gevoelens gekregen hebben voor een ander meisje, ook al heeft hij daar nog niets mee.

Hij kan gemerkt hebben dat jij gevoelens voor hem hebt terwijl dit niet wederzijds is.

Hij kan ook gevoelens hebben gekregen voor jou en denken dat jij hem niet ziet zitten. Om daar geen pijn van te hebben zal hij afstand willen nemen van je.

Ik denk dat je grootste probleem is dat hij niet duidelijk wil zijn tegenover je en niet wil zeggen wat er echt aan de hand is.

Dat er plots geen vriendschappelijke gevoelens meer zijn kan volgens mij alleen maar wanneer er iets is voorgevallen tussen jullie.

Sterkte,

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

p

piraatjetomaatje

Even tussendoor...
het is nog niet helemaal in orde zoals het vroeger was, maar het gaat wel al wat beter.
Soms stuur ik een berichtje naar hem over zijn werk, hoe het gaat, etc. Misschien moet ik hem soms nog wat met rust laten, maar ik mis hem toch wel.
Gisteren vroeg ik of hij deze vrijdag moest werken.
Eigenlijk zocht k hier niets achter ofzo, maar hij vroeg toch waarom ik dit wou weten.
Ik zei dat ik het me gewoon afvroeg, maar dat ik hem wel nog eens wou zien.
Toen vroeg hij of ik daar nog even mee kon wachten....
Ik weet nu niet of dit echt positief is of eerder toch wat negatief eigenlijk :(
Ik hoop toch dat ik hem snel kan zien, hij was/is mijn beste vriend.
  • IP logged

B

BliepMiep

Gelukkig gaat het beter!
Maar wel lullig hoe hij doet :(
En bluh, wat een rot situatie! Hopelijk gaat het snel steeds beter tussen jullie.
Ik zou zoiets als negatief beschouwen, maaaaaaaar! Hij zegt dat je 'even moet wachten'. Duuuuuus, dat betekent dat hij je nog wel weer wil zien :)

xxxx
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Ik beschouwde het ook eerder als negatief, maar ergens zag ik er weer iets positiefs in, omdat hij wel wil afspreken, maar nog tijd nodig heeft ofzo (ik zou niet weten waarvoor.. pff dat is zo vervelend).
Kon hij het maar gewoon zeggen.
Maar ja het gaat toch wat beter tussen ons. Ook al vrees ik er nog steeds een beetje voor. We zullen wel zien...
xxx
  • IP logged

B

BliepMiep

Ik denk ook weldat hij het je gaat vertellen, maar dat hij daar nog niet aan toe is. Natuurlijk heb je daar nu niks aan, maar het is misschien een kleine troost.

Pfff, ja snap ik! Hij heeft de 'macht' van jullie vriendschap in hadden en dat is erg vervelend, vooral voor jou! Ik gun het je zo, dat hij snel normaal doet :)


Hou je ons op de hoogte :)?

  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Maar toen ik die dag toen hij zei dat hij geen vrienden wou blijven zei hij dat hij niet wist wat er met hem scheelde.
Ik weet echt niet wat hij hier mee bedoelde. Misschien wilde hij het niet vertellen of weet hij dan echt niet wat er met hem aan de hand is?
En ik hou jullie SOWIESO op de hoogteee :d
  • IP logged

B

BliepMiep

Misschien zei hij dat in een slechte bui, maar dat hij het niet echt bedoelde! Het kan inderdaad ook zijn dat hij het echt niet wist, of niet goed onder woorden kon brengen en dat snap ik best. Maar zo te horen zit hij niet lekker in zijn vel ;o

En ik hou jullie SOWIESO op de hoogteee :d

YEAH!
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Neen hij zit inderdaad niet zo lekker in zijn vel denk ik :s
Ik wil hem dan wel helpen, maar dat is natuurlijk niet zo simpel als hij niet zegt/ niet weet wat er is. Gewoon afwachten dan maar
  • IP logged

B

BliepMiep

Ja klopt! Anders kon je hem misschien helpen.
Ja...afwachten...zal moeilijk zijn, maar het lukt je wel  :)
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Ik hoop het, want hij mag zich ook niet gaan ergeren omdat ik soms toch nog naar hem stuur (hij begint nooit te sturen waar ik me ook weer vragen bij stel...)
  • IP logged

B

BliepMiep

Hmmm, dat is ook lastig. Dat reageren niet van beide kanten komt :(
Gun hem de tijd en langzaam krabbelt hij er weer boven op!
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

1 keertje had hij wel als eerste iets naar mij gestuurd! :) Toen was ik blij, maar ja.. wat stelt 1 keer nu voor
  • IP logged

B

BliepMiep

Beter 1 keer dan nooit zullen we maar zeggen ;)
Kop op ;3
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal