Skip to main content

Auteur Topic: Help!!

j

justagirl

Help!!
OP: 05-03-2009, 16:42
Heey allemaal!
ik heb een paar (rare) vraagjes:
wat= afscheiding?
hoe voel/weet je of je klaarkomt?
hoe kom je spuitend klaar?
en de meest rare:
wie weet er nog iets wat je bij jezelf kan doen als meisje?
xxzies!
  • IP logged

d

dik-dik

Re: Help!!
#1: 05-03-2009, 19:28
wat= afscheiding?
Dat is een soort van witte gloed..
vaginale afscheiding)
hoe voel/weet je of je klaarkomt?
Dan krijg je een klopent gevoel ofso:P
dan trekken je spieren zich samen
Maajaa..het beste is dat je het
zelf een x meemaakt:P
hoe kom je spuitend klaar?
Geen idee :P
wie weet er nog iets wat je bij jezelf kan doen als meisje? bedoel je wat voor materialen je kan gebruiken ofso?? snap je niet echt..sorry

x
  • IP logged

t

totalwar

Re: Help!!
#2: 05-03-2009, 20:01
hoe kom je spuitend klaar?
Geen idee :P

Een meisje komt niet spuitent klaar er zijn maar weinig meisjes waar dat bij gebeurd en dat is iets lichamelijks. Je lichaam komt dan zo heftig klaar dat het een klein beetje urine spuit terwijl het klaarkomt.

Daarnaast over het wat je nog kan doen. Ligt eraan of het allemaal sexueel is en wat je bereid bent te doen en wat de middelen in de buurt zijn. Je fantasie laten werken, werkt meestal.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

d

dik-dik

Re: Help!!
#3: 05-03-2009, 20:09
Okeeejj

Het lijkt me wel knap als je da kunt..
Maar ik had het ooit over squirten
spuitend klaarkomen) met iemand.
en hij zei dat het geen urine was
klopt da?

justagirl
Sorry dat ik dit in je topic plaats hoor..
haha..

x


  • IP logged

t

totalwar

Re: Help!!
#4: 05-03-2009, 20:23
De ene zegt van wel de ander zegt van niet. Voor zover ik weet en wat ik vaak gelezen heb over het onderwerp is het lichtjes urine met een beetje vocht. De urinebuis is namelijk het enigste deel dat voor die kracht kan zorgen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Help!!
#5: 06-03-2009, 18:13
ik dacht dat het overgebleven vocht wat dan geproduceerd wordt er in een keer eruit geslingerd word.
En om dat te krijgen, tja het klopt grotendeels wel dat maar 2 op de 10 meisjes ofso (of 1/10) dat kunnen, maar ik dacht dat het was dat je heel langzaam moest "opgeilen" of opgewonden raken zodat je extra heftig klaarkomt, en als je dan komt moet je doorgaan dacht ik. :D Correct if I'm wrong!!

Groeten,
Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

te weinig tijd

Re: Help!!
#6: 06-03-2009, 21:22
ik d8 dat t was dat de orgasme zo hevig was dat er ook wat urine mee gaat
  • IP logged

t

totalwar

Re: Help!!
#7: 07-03-2009, 16:31
ik dacht dat het overgebleven vocht wat dan geproduceerd wordt er in een keer eruit geslingerd word.
En om dat te krijgen, tja het klopt grotendeels wel dat maar 2 op de 10 meisjes ofso (of 1/10) dat kunnen, maar ik dacht dat het was dat je heel langzaam moest "opgeilen" of opgewonden raken zodat je extra heftig klaarkomt, en als je dan komt moet je doorgaan dacht ik. :D Correct if I'm wrong!!

Groeten,
Lekkerding

corrected :P nee het heeft niet met de manier van opwinden te maken of de manier hoe je sex heeft, het zit soms in het lichaam van het meisje dat die overdreven klaarkomt. Sommige meisjes kunnen niet eens vaginaal klaarkomen namelijk.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Help!!
#8: 07-03-2009, 16:35
ach so... oke dan neem ik mijn woorden terug :D
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

te weinig tijd

Re: Help!!
#9: 07-03-2009, 22:34
dus ik had ongeveer gelijk :P (A)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal