Skip to main content

Auteur Topic: ZWAAR

j

julietta-armo

ZWAAR
OP: 24-11-2009, 19:11
hoi ik ben 14 en 1.68
ik weeg 57:$
en ik vind me  aaan die dikke kant maatr jongens vindne juist mij figuur mooi maar ik dus egt niet en daar word ik gek van
ik heb paar keer laxeermidllen geslikt heb nu spijt

ik heb een grote kont niet flubber hoor
em normale borsten aan de grote kant
maar dat maakt me juist weer dik jongens zijn gek op die 2 dingen ik heb er last van en jongens kunnen die mooi vindne maar wat heb ik eraan als ik er niet blij mee ben \


ben ik dik


ik ben niet egt onzeker maar ik wil wel weten
  • IP logged

L

Lisaa

Re: ZWAAR
#1: 24-11-2009, 19:17
Wat wil je weten? Je bent niet dik! Ik snap niet dat mensen altijd zo zeuren over te dik/te dun. Je bent gewoon hoe je bent. Je kan er zelf wat aan doen als je je te dik vind of te dun. Soms ook niet. Maar laat het gewoon. Accepteer hoe je bent!
  • IP logged

t

totalwar

Re: ZWAAR
#2: 24-11-2009, 23:49
Mmm zo ik me kan herinneren had je op de forum gezegt dat je een kleine c grote b had als cup, dat gecombineerd met je lengte en gewicht, denk ik niet dat je je druk hoeft te maken. Het enigste waar jij je druk om moet gaan maken, is hoe je alle jongens van je af gaat slaan.

Ik meen het echt hoor, je hebt een goed figuur, ik zie geen dikke kont, maar een mooi gevormd lichaam, dus maak je niet druk, pas als je rond de 65 zou gaan wegen, dan pas moet je een beetje op je gewicht letten, je bent lang en dat rekent iets mee in het gewicht.

Dus haal geen gekke dingen uit, als je weinig jongens op je af krijgt, ligt het waarschijnlijk meer aan hun omdat hun bang zijn dat je te goed voor ze bent ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

julietta-armo

Re: ZWAAR
#3: 25-11-2009, 11:08
Mmm zo ik me kan herinneren had je op de forum gezegt dat je een kleine c grote b had als cup, dat gecombineerd met je lengte en gewicht, denk ik niet dat je je druk hoeft te maken. Het enigste waar jij je druk om moet gaan maken, is hoe je alle jongens van je af gaat slaan.

Ik meen het echt hoor, je hebt een goed figuur, ik zie geen dikke kont, maar een mooi gevormd lichaam, dus maak je niet druk, pas als je rond de 65 zou gaan wegen, dan pas moet je een beetje op je gewicht letten, je bent lang en dat rekent iets mee in het gewicht.

Dus haal geen gekke dingen uit, als je weinig jongens op je af krijgt, ligt het waarschijnlijk meer aan hun omdat hun bang zijn dat je te goed voor ze bent ;)

Groetjes,

Steffen




thnx steffen(L)
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: ZWAAR
#4: 25-11-2009, 15:24
ook nog zeggen: ik ben niet onzeker:P
dat ben je wel anders had je je zelf genomen zoals je was
  • IP logged

t

totalwar

Re: ZWAAR
#5: 25-11-2009, 17:20
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal