Skip to main content

Auteur Topic: ~Streng afvallen!

J

JuLoverr

~Streng afvallen!
OP: 06-05-2010, 20:56
Heei
Ik ben al heel lang erg onzeker over mijn gewicht.
Nu heb ik het besloten: ik ga echt streng afvallen.
Ik weet de basisregeltjes van het afvallen, maar heeft er iemand nog andere tips zegmaar
om snel en goed af te vallen ofzo?

xxx.
  • IP logged

K

Karian

Re: ~Streng afvallen!
#1: 06-05-2010, 20:58
- Elke ochtend goed ontbijten; ontbijt is namelijk de basis van je eten op een dag, dan snack je 's middags ook minder.
- Niet teveel snacken door de dag heen.
- Veel bewegen! Sporten, fietsen, lekker wandelen, wat je leuk vind.
- Goed slapen, tijdens je slaap val je ook het meeste af, schijnt en het geeft je veel energie!
- Ritme in je leven houden, ook met slapen, zorg ervoor dat je niet ál te gekke dingen doet.
- Niet roken, geen drugs gebruiken, is alleen maar gezond :)
  • IP logged

l

littlegirl

Re: ~Streng afvallen!
#2: 26-05-2010, 19:40
hey :)

-geen cola, en frisdrank enzo drinken
- als je fruitsap drinkt : maak die best zelf, in voorverpakte dozen zit veel suiker
- minstens 1.5 liter water per dag drinken want water zorgt ervoor dat je eten beter verteert.

hopelijk heb je hiermee hulp.

Vegeet niet, sommige mensen hebben zware botten, en als je al weinig vet enzo hebt, dan is he heel moeiljk om er nog minder te krijgen.
vermageren is op dat moment niet meer gezond.
  • IP logged

v

verkauft

Re: ~Streng afvallen!
#3: 26-05-2010, 19:59
hey :)

-geen cola, en frisdrank enzo drinken
- als je fruitsap drinkt : maak die best zelf, in voorverpakte dozen zit veel suiker
- minstens 1.5 liter water per dag drinken want water zorgt ervoor dat je eten beter verteert.

hopelijk heb je hiermee hulp.

Vegeet niet, sommige mensen hebben zware botten, en als je al weinig vet enzo hebt, dan is he heel moeiljk om er nog minder te krijgen.
vermageren is op dat moment niet meer gezond.
er is met wetenschap bewezen dat "zware botten" maximaal zon 1.7 kilo scheelt. wel moet je met vet opletten en dat je weet wat gezond is ;)
mvg
verk
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal