Skip to main content

Auteur Topic: Zoenen gaat niet omdat..

I

Iriizz15

Zoenen gaat niet omdat..
OP: 28-08-2010, 11:11
Eindelijk ben ik van straat geraakt  , ik bedoel daarmee dat ik eindelijk een jongen heb we zijn zo verliefd!
Gisteren heb ik hem gezien en we waren uren aan het zoenen in de auto tot 2uur 's nachts ofs
Zijn ouders brachten me naar huis .. Maar toen de volgende morgen keek ik in de spiegel en ik had een KOORTSBLAAR !! (Herpes)
Mijn moeder zegt dat het doorgeeft als iemand met mijn speeksel in aanraking komt '( alles ik een Koortsblaar heb , anders niet)
Maar goed Normaal gaat dit pas over 10 dagen!!! weg , nu ja ik ga echt niet 10dagen kunnen wachten voordat ik mijn vriendje weer mag zoenen..
Wat kan ik doen zodat het sneller verdwijnt?
  • IP logged

K

Karian

Re: Zoenen gaat niet omdat..
#1: 28-08-2010, 11:22
Je kan er niet zoveel aan doen vrees ik... maar het is inderdaad heel verstandig als je hem niet zoent. Je hebt van die plakkertjes voor op je lip die het sneller helpen genezen, en waardoor het minder goed zichtbaar word... of je daar dan ook weer mee kan zoenen dat weet ik echter niet.
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: Zoenen gaat niet omdat..
#2: 29-08-2010, 23:05
slapen met tand psta der op (niet als het open is!!!doet pijn)dit droogt t uit en maakt t een beetje schoon niet vergeten s'ochtends er af te halen anders loop je de hele dag met zo'n mooie witte plek op je lip

  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

Re: Zoenen gaat niet omdat..
#3: 26-09-2010, 12:46
Heb je al eens eerder een koorts lip gehad?
Zo niet, dan heb je het waarschijnlijk van je vriendje. Want het klopt inderdaad dat je het via speeksel door kan geven, maar ook als je lippen die van iemand anders aanraken die op dat moment een koortslip heeft. Tenminste, als je de koortslip aanraakt.)

Mijn vader heeft het bijvoorbeeld ook. Als hij op reis gaat voor zijn werk geef ik hem meestal een kus voor hij weggaat, maar als hij een koortslip heeft krijgt hij een kus op zijn wang. Anders krijg ik t ook, haha.

Compeed heeft lipblaasjes-pleisters, ze schijnen heel goed te werken. En anders kun je bij de drogist vragen of ze er een zalfje voor hebben, mijn vader gebruikt in ieder geval altijd een soort zalfje als hij een koorts lip heeft.
  • IP logged

M

Myanna

Re: Zoenen gaat niet omdat..
#4: 17-11-2010, 18:12
Jaa het is rot.
maar waarschijnlijk is tog de beste manier niet zoenen.
je hebt er ook zalf voor dan gaat het sneller weg...
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Zoenen gaat niet omdat..
#5: 17-11-2010, 19:04
Jaa het is rot.
maar waarschijnlijk is tog de beste manier niet zoenen.
je hebt er ook zalf voor dan gaat het sneller weg...

We zijn bijna 3 maanden verder.
Ik hoop toch oprecht voor de vraagsteller dat dit probleem ondertussen opgelost is.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal