Skip to main content

Auteur Topic: nieuwe buren

b

banaan

nieuwe buren
OP: 05-01-2009, 16:39
hallo allemaal. ik heb laatst dus nieuwe buren gekregen en wat je dus al verwacht daar was dus ook een leuk meisje bij.
dus ik heb een vraagje: hoe kan ik haar het beste benaderen zonder al direct afgekeurd te worden, want ik ben gigantisch slecht in dit soort dingen. :-[
  • IP logged

V

Vancex

Re: nieuwe buren
#1: 05-01-2009, 17:54
gewoon voorstellen en vragen waar zij van houd.. kijk of dat hetzelfde is / of in de buurt komt van / jou intresses.. en dan klikt t .. :P
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: nieuwe buren
#2: 05-01-2009, 18:13
of je vraagt of je samen naar buiten wilt gaan (ik weet niet hoe uit jullie zijn), als jullie ong. 12 jaar zijn, dan kun je vragen of ze mee naar de speeltuin wilt. of stel je kan heel goed skateboarden, dan vraag je haar naar de skatebaan. Je moet gewoon zoiets verzinnen :D

Ik ging gewoon op een klein pleintje in onze straat met een hockeybal zitten kloten (en stick natuurlijk) en toen kwam een buurmeisje ook naar buiten :D daarna ook allemaal kleine kindjes, waar zij bij op past XD en toen was het super druk :D

Maar je moet gewoon eerst contact zoeken :)

Succes!
Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

b

banaan

Re: nieuwe buren
#3: 05-01-2009, 18:24
we zijn beide 14 maar ik heb niet echt vaak tijd om wat te doen ik was nu al aan het denken of ik tijd vrij kan maken maar toen kwam ik erachter of zij dan wel tijd heeft.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: nieuwe buren
#4: 05-01-2009, 19:24
anders doe je i.p.v. tv kijken als je thuis komt/ of computeren (als je dat doet :P) ga je meteen huiswerk maken, en dan heb je daarna tijd over ??? en anders vraag je haar msn, of je zoekt haar op bij hyves, ik verzin maar wat dingetjes :D
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

Re: nieuwe buren
#5: 05-01-2009, 19:37
Ik denk dat je niet te snel in actie moet komen, ookal is ze leuk en is het voor haar fijn om een vriend erbij te hebben in de buurt, kan het misschien verkeerd overkomen.

Gewoon een aantal keer een praatje maken is goed, over vanalles kan, waar ze op school zit enzovoorts. Dan pas later kijken hoe het loopt.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

b

banaan

Re: nieuwe buren
#6: 06-01-2009, 13:59
 >:( ik ben erachter gekomen dat ze maar een jaar in dat huis kunnen wonen( het is een huurhuis ) dus ze zal na een tijdje bijna 20 KM van me af gaan wonen en zal haar daardoor niet meer vaak gaan zien. moet ik gewoon doorzetten of hebben jullie andere ideeën?  ::)
  • IP logged

h

hallodoei

Re: nieuwe buren
#7: 06-01-2009, 14:07
Als je echt van haar houdt, gewoon doorzetten! Een afstand van 20km is opzich niet al te ver (1 uur fietsen) en waarschijnlijk ook wel met de bus te komen.. Zeker niet stop zetten dit!
  • IP logged

t

totalwar

Re: nieuwe buren
#8: 06-01-2009, 19:13
Tja gewoon vrienden worden, contact houden en later eventueel wat langsgaan enzo.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

#

#16

Re: nieuwe buren
#9: 07-01-2009, 20:00
je voorstellen werkt sowieso altijd positief. Beleefd voor de buren en ze weten meteen wie je bent. Tjah, en voor de rest, je kan uiteraard zonder 'verdacht' over te komen vragen waar ze van houdt omdat ze net nieuw zijn. Als je merkt dat je dezelfde interesses hebt kan je haar meevragen naar een plek waar dat te doen is. Maja, het is altijd afwachten...
  • IP logged

w

woman

Re: nieuwe buren
#10: 07-02-2009, 13:34
en hoe is het afgelopen?
ben altijd heel nieuwsgierig:s
  • IP logged

b

bmhc

Re: nieuwe buren
#11: 13-02-2009, 13:58
Een heer stelt zich altijd voor. Verwelkom ze in de buurt en bied je hulp aan als ze een rondleiding wilt in de buurt etc. Wordt vrienden, kijk of het klikt en ga dan pas verder.
  • IP logged

b

banaan

Re: nieuwe buren
#12: 05-07-2009, 21:41
zoals jullie zien is de banaan terug!!! yeeehhh!!! XD
ik zal jullie ff informeren hoe het verder is gegaan.
ik heb het voor elkaar ja :P vraag me niet hoe dat is een veelte lang verhaal maar ze is gister dus op vakantie gegaan....... 4 weken naar Amerika op doorreis, dus dat word ff een paar weken flink vervelen  :'(


sorry voor de grote bump of hoe dat ook word genoemd.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal