Skip to main content

Auteur Topic: jongens gedrag

d

dragie_dragon

jongens gedrag
OP: 06-08-2009, 20:00
ik ben een meisje van 14 en ik leef met mijn vader die vroeger heel graag een jongen wilde en ik wilde dat hij van mij hielt het begon met:
- geen jurken/rokjes meer dragen ander ging ik huilen toen was ik  5 jaar
toen:
-in bomen klimmen en zeggen dat ik een jongen ben toen was ik 7 jaar
daarna:
-lopen als een jongen en praten als jongen etc. nu nog steeds
nu ben ik 14 en ik loop nog steeds als jongen en ga graag met jongens om niet dat ik verlieft op ze ben gewoon omdat ze chill zijn
ik wil net als mijn vriendinnen zijn wie kan mij helpen
xxxjes : linda  :-*
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 07-08-2009, 07:11 door linda »

m

magiclover

Re: jongens gedrag
#1: 06-08-2009, 20:34
probeer gewoon veel met je vriendinnen omte gaan het kan best zijn dat je dan dingen van hun over pakt bijvoorbeeld praten kleding(on op vallend) en lopen of gedrag.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re: jongens gedrag
#2: 10-08-2009, 00:58
Oef een totale makeover krijgen denk ik. Je bent opgegroeit in de dingen die je nu draag en doet, dus je zla misschien bang zijn om de eerste stappen richting meisjesachtige dingen te nemen. Daarom zou een totale makeover goed zijn, om je te laten zien dat je net zo aantrekkelijk en leuk kan zijn als een echt meisje dan als een jongensachtig meisje.

Daarnaast heb je wel et probleem dat zodra je in jou leeftijd zit en je echt als een meisje gaat kleden en gedragen, jongens andere interesses in je krijgen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

d

dragie_dragon

Re: jongens gedrag
#3: 08-10-2009, 08:52
het gaat nu veel beter allemaal ik begin nu te stappen met vriendinnen en make up avondjes te organiseren tis echt heel gezellig :D
  • IP logged

t

totalwar

Re: jongens gedrag
#4: 08-10-2009, 11:29
Je moet er inderdaad de kans geven en de tijd nemen om te kijken wat er leuk aan is ;) Meisjes hebben wat dat betreft een ander manier van met elkaar omgaan dan jongens. Maar leuk om te horen dat het langzaam aan het veranderen is.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

julietta-armo

Re: jongens gedrag
#5: 19-11-2009, 16:56
ga niet in een keer veranderen dat valt heel erg op.
doe eens een dag ik weet niet of je mace-up draagt maar doe elke dag steeds iets meer en je moet niet leven voor je vader leef voor jezelf je bent vast leuk genoeg
  • IP logged

R

RRRachh

Re: jongens gedrag
#6: 27-11-2009, 15:38
ik had dat eerst ook een beetje.
ik was ook een meisje en opgevoed door mijn vader.
ik begon gewoon veel met vriendinnen te praten en zeggen dat ik wat vrouwlijker over wou komen. Ze hielpen me met kleding en make up en haar enzo en leef ik er zelf in.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal