Skip to main content

Auteur Topic: Vriendje

F

FxxJ

Vriendje
OP: 03-10-2014, 20:10
Haaii , ik ben dus , ''iemand''  :P
En ik heb een vriendje, ik heb zaterdag precies 1 week met hem ,
maar het probleem is , ik durf op school bijna niet eens met hem te praten!
iedereen zegt nu ook dat wij helemaal geen leuke relatie hebben en dat we beter gewoon
vrienden kunnen zijn, maar het probleem is als we dan op whats-app zitten ofzo dan durfen we
wel veel meer te zeggen, en zegt hij ook : sorry dat ik vandaag niks gezegd heb, Ik ben ook zo dom!
maar... ik hou wel van je!
en dat is zo lief! en we hebben al wel eens een knuffel gegeven... maar dat was dan ook het hoogte punt...
en 2 dagen eerder had een vriendin van mij ook verkering gekregen met een jongen uit de klas.
en die zijn super klef en zoenen al enzo ,  Dus zit de hele klas op ons te zeiken dat we meer moeten praten met elkaar...
en dan gaan we met dat stelletje , nog meer mensen en ons twee , gaan we buiten zitten en dan zitten we naast elkaar en zeggen we niks en dan zegt iemand tegen ons ; nou hebben jullie al Hoi gezegd tegen elkaar vandaag?
ik word hier zo moe van...

please geef me tips wat ik tegen deze verlegenheid kan doen?

XXX F <3 :-*
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 173
    • Tumblr
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: jun 2014
Re: Vriendje
#1: 04-10-2014, 07:33
Mag ik vragen hoe jullie elkaar ontmoet hebben? Praatten jullie toen wel met elkaar?

Het is helemaal niet erg om verlegen te zijn, zolang je maar weet hoe je ermee om moet gaan. Hij is net zo verlegen als jij, waardoor één van jullie zich daar toch over heen moet gaan zetten. Omdat je via whatsapp wel praat is het misschien een idee om via daar af te spreken op school, zodat je écht samen met hem kan praten. Het klinkt misschien heel eng, maar het kan ook heel goed werken om eens bij hem thuis af te spreken. Daar zijn jullie echt samen en hebben jullie niet die veroordelende mensen om je heen. Bovendien kan hij daar niet ergens anders naar toe rennen (bijvoorbeeld naar de les of naar zijn vrienden): jullie moeten wel praten!

Je zult merken dat het heel wat minder eng is om met hem te praten dan je denkt. Het is echt een kwestie van jezelf zo ver krijgen dat je het durft, daarna zul je merken dat het allemaal veel gemakkelijker gaat!

Je schreef ook dat een knuffel het meeste is wat jullie ooit gedaan hebben. Dat maakt echt helemaal niks uit, je moet je niet laten beïnvloeden door het relatietempo van andere mensen. Je bent vanzelf klaar om te zoenen, maar doe het alleen als je er zelf klaar voor bent.

Heel veel succes!
  • IP logged

F

FxxJ

Re: Vriendje
#2: 04-10-2014, 08:37
Bedankt voor uw reactie!
we hebben elkaar ontmoet pas sinds dit schooljaar
hij ging MAVO doen dus kwam hij bij mij in de klas.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 173
    • Tumblr
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: jun 2014
Re: Vriendje
#3: 04-10-2014, 13:48
Bedankt voor uw reactie!
we hebben elkaar ontmoet pas sinds dit schooljaar
hij ging MAVO doen dus kwam hij bij mij in de klas.

Geen probleem hoor! (:
Toen praatten jullie nog wel met elkaar? Is het praten gestopt toen jullie een relatie kregen of hebben jullie altijd alleen via whatsapp gepraat?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 120
  • pizza~raccoons~hugs~tango
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Re: Vriendje
#4: 15-10-2014, 18:20
Ik heb zo ongeveer hetzelfde gehad als jij
Wij durfden ook niks te zeggen of close te doen, maar toen uiteindelijk heb ik hem gevraagd waarom hij dat niet 'wilde'. Toen zo hij dat hij door z'n vorige vriendin is belazerd en hij daardoor niet echt wist wat hij verkeerd deed. Dus daarom durfde hij niks, omdat hij bang was dat hij weer zo gekwetst  werd..
^ heel levensverhaal.. Sorry haha

Als ik jou was zou ik een keer met hem alleen praten zonder dat iedereen erbij is. Vraag hem dan of hij niet klef wilt/durft te doen. Als je weet welk van de 2 het is kan je doorvragen waarom niet.. Maar heb geduld en geef hem het vertrouwen in elkaar

Misschien heb je hier wat aan
Kizzzzies Blondie_cupcake!
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Vriendje
#5: 15-10-2014, 23:29
Praat gewoon met hem en denk niet dat is stom om daar over te praten maar praat gewoon over alles wat in je opkomt zoals de lesstof, het weer, wat je gaat eten vanavond,of geef hem een compliment zoiets als wat zit je haar leuk of wat leuke jas heb je aan, praat gewoon over elke gedachte die in je opkomt en met een paar dagen weet je niet beter en praat je de oren van zijn hoofd af.
En hoe jullie in jullie relatie met elkaar omgaan en wanneer je wat doet met elkaar dat is helemaal aan jezelf in overleg met je vriend.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal