Skip to main content

Auteur Topic: Problemen! Help me!

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 74
  • Just ask
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: mei 2013
Problemen! Help me!
OP: 09-06-2014, 22:39
Hallo iedereen,
Ik vind een meisje heel erg leuk. Ik ken haar nu al een paar weken en ik heb haar toen in t begin al leuk gevonden maar ze zei tegen een vriend van me dat ze me niet leuk leuk vind. Maar dat heeft ze niet tegen mij gezegd, tegen mij zei ze dat ze het niet wist..

Dus ik gaf toen op, heb een poosje niet tegen haar gepraat via whatsapp  (we zien elkaar niet heel vaak, sws bijna elk weekend) maar ben toen toch maar weer begonnen en het gaat goed nu. Ik heb twee gedichten geschreven voor haar en ze vond het echt mooi en heel lief. Ze wil ook wel met me afspreken in de vakantie. Maar toch ben ik bang dat ze me niet leuk leuk vind omdat ze het tegen die vriend van me heeft gezegd, een paar weken terug zei ze het weer tegen hem maar de laatste weken gaan echt goed. maar andere vrienden en diezelfde vriend zeggen dat ik beter een maandje moet stoppen met meiden en haar vergeten.. Idk

Bijvoorbeeld vandaag toen hadden we wedstrijd en daarna gingen we nog met een groep kijken bij de ouderen, en toen lachte ze wel naar me en we gingen tegen elkaar aan staan en ik heb een ketting om met een skeeler en toen zat die buiten me shirt en toen zei ze kom eens hier en deed ze hem in mijn shirt :) weet niet of dat iets betekend maar t voelde wel speciaal.

Dit klinkt natuurlijk wel allemaal heel leuk enzo maar ze heeft wel voor een paar weken terug gezegd tegen die vriend dat ze me niet leuk leuk vind, maar aan de andere kant t gaat nu goed en ze heeft dat toen niet tegen mij gezegd.

Weet iemand hoe dit zit misschien en wat ik kan doen? Ik hoop dat jullie mij goed advies kunnen geven.

P.S deze site is top!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 10-06-2014, 20:24 door skaterboy »

B

Beertje

Re: Problemen! Help me!
#1: 11-06-2014, 22:02
Heey,
Ik zou in de vakantie gewoon met der afspreken. Je kan altijd nog zien of het wat wordt tussen jullie. Er is geen haast en misschien is ze er zelf nog niet uit of ze alleen vriendschap voor je voelt of meer. En jullie hebben het leuk samen dus gewoon met der afpreken. :)
  • IP logged

J

Jademoralesx

Re: Problemen! Help me!
#2: 17-06-2014, 13:07
Beste knul,
dat ze tegen die vriend van je zei dat ze je niet leuk vind kan twee dingen betekenen. 1, dat ze je echt niet leuk vind, of 2 uit onzekerheid (dus dat ze het inderdaad nog niet echt weet). Ik denk dat ze je wel ziet zitten, want je gaat niet zomaar steeds naar iemand lachen/stiekem kijken. En dat kettinkje in je shirt gebeuren, zouden ook kleine aanwijzingen kunnen zijn. Kijk anders eens hoe ze doet als jullie alleen met zijn 2en zijn, en of het echt klikt. Veel succes en plezier!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal