Skip to main content

Auteur Topic: een vriendin van mij

a
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 13
  • ik ben wie ik ben en dat accepteer je maar.
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jul 2014
een vriendin van mij
OP: 31-03-2015, 19:41
heey mensen,

ik ben een meisje en heb geen relatie, maar ik zit op school en een vriendin van me  (klasgenoot) die heeft een vriend. die heeft wel een paar problemen maar daar gaat het ff niet om. Haar ex zit ook op school en die zijn nog bevriend met elkaar, maar hun relatie is broer en zus. Maar hij zit er heletijd tussen te stoken en zij ziet het niet. Het was vorige week uit met haar vriendje (en nu weer aan gelukkig) en haar ex zat heletijd om haar heen en te knuffelen maar ze weet dat hij nog gevoelens voor haar heeft en doet er niks tegen en geef haa hoop. maar het vriendje zit niet op school bij ons en ziet niet wat ze doet. Maar ze doet zo kloos dat het lijkt dat zij een relatie heeft met haar ex en die laat haar oook niet mee rust. Hij wil haar steeds en loopt te stoken tussen die 2. Wat moet ikdoen??

Moet ik naar haar vriendje gaan en hem alles vertellen wat ze doet of moet ik hem er zelf laten achterkomen.
  • IP logged
xx anoniempjeeh

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: een vriendin van mij
#1: 31-03-2015, 21:11
Mijn mening?
Niks doen.

Ik denk dat jou vriendin die aandacht allemaal stiekem wel leuk vind. Als je een vriendje hebt hoor je niet close te zijn en te doen met een jongen. Je ex of niet. Dat doe je niet als je in een relatie zit.

Zij geniet van die aandacht, laat haar maar genieten zolang het nog duurt. Hoe ik het bekijk zit je vriendin fout niet haar ex.
  • IP logged

a
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 13
  • ik ben wie ik ben en dat accepteer je maar.
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jul 2014
Re: een vriendin van mij
#2: 31-03-2015, 21:31
Ja, maar als ze heeft geprobeert een week niet tegen hem te praten en hij kwam gewoon langs. Hij is ook nog goed bevriend met haar vriendje dus dan zit ik in een dubbel dilemma :(
  • IP logged
xx anoniempjeeh

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: een vriendin van mij
#3: 02-04-2015, 02:24
Ik zou mij er niet mee bemoeien als ik jou was,
Als je het tegen haar huidige vriend verteld ik er een kans dat hij het uitmaakt met je vriendin en als je vriendin hoort of denkt dat die info van jou komt dan is het over met de vriendschap.
Als je het tegen haar ex verteld die zou zoiets hebben waar bemoei jij je mee en gaat bij jouw vriendin klagen waardoor de kans bestaat de jullie vriendschap over is.
En er  met je vriendin zelf er over praten zal ze ook zoiets hebben van waar  bemoei jij je mee ? ik weet wat ik doe, en zoiets kan zomaar op ruzie uitdraaien waardoor jij je vriendin kwijt kan raken.
Het beste wat jij kan doen is, Je er niet mee bemoeien dat is je beste keuze.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal