Skip to main content

Auteur Topic: Zoenen!!!???

a

anoniem2001

Zoenen!!!???
OP: 08-04-2015, 15:06
beste mede internet servers

Ik heb al 4 maanden een vriendinnetje (ik ben lesbisch). Alleen kreeg ik al van een aantal mensen de reactie dat ik mijn vriendinnetje eens moest zoenen.
een aantal dingen zitten me dwars

1. Ik kan niet zoenen
2. Wanneer in hemelsnaam??? Wanneer moet je het doen dat het niet awkward wordt!!??

En we kunnen niet in het openbaar zoenen dan krijgen we misschien reacties. we worden al raar aangekeken als we hand in hand over straat lopen (wat we wel altijd doen).
We hebben ongeveer 4x gezoend alleen dat was gewoon op d'r mond en beetje kort tussen door enzo. niet echt goed dus. Hoe kan ik nou uitgebreid een goeie kus/zoen geven?? (waarschijnlijk bataat er al een topic over maar boeie ahaha)

Groetjess xxx
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 94
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: sep 2014
Re: Zoenen!!!???
#1: 09-04-2015, 01:35
Hoi!

Een zoen moet vanzelf komen, er bestaat nooit een 'juiste moment', het komt vanzelf als jullie beiden zich er klaar voor voelen, en het niet kunnen zoenen.. Je kunt het elkaar altijd leren door tips te geven (als het echt slecht dan is) en het heeft geen haast haha, mijn eerste zoen was pas op mijn 17e (ja dit jaar).

Met vriendelijke groet,

Olli
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Zoenen!!!???
#2: 09-04-2015, 05:01
Zoenen is iets wat je gewoon moet doen niemand leert het je moet het gewoon doen en als het goed voelt dan is het goed.
gewoon een zoen geven dat kan je wel en tongen doe je door met je tong te draaien om de tong van je partner en je partner draait om jouw tong en dat doe je met je mond half open en veelal met jullie lippen tegen elkaar aan.
Als je dat nog nooit gedaan heb klinkt het misschien raar of zelfs vies maar geloof me het is echt lekker probeer het maar eens.
En dat soort zoenen doe je toch in het privé bijvoorbeeld slaapkamer of andere plaatsen waar jullie alleen zonder andere mensen.
als jullie besluiten het tongen uit te proberen laat dan nog eens weten wat je er van vond.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal