Skip to main content

Auteur Topic: hij is verliefd op mij mij, maar ik niet op hem!

J

Jana

Hoi,
Ik zit dus met een probleem. Dit jaar zit ik in een volledig nieuwe klas en
na een tijdje merkte ik dat een jongen mij wel leuk vond. En m'n vriendinnen wisten het ook, dus hadden ze het mij al verteld. Nu begint het toch wel echt irritant te worden, ik heb meer het gevoel dat hij me stalkt. Het is echt overdreven en ik voel me er super slecht door. Het enige dat ik wil is dat hij me met rust laat.
Maar dat durf ik dan ook weer niet echt te zeggen. Maar zo geraakt dit probleem natuurlijk ook niet opgelost.
En ja, ik probeer hem te negeren en zelfs  te ontlopen, maar niets helpt.
Iemand die raad weet, of die dit ook al heeft meegemaakt?x
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Hey,

Misschien moet je hem laten weten dat jij hem niet leuk vind, en kijken of hij je dan met rust laat.
Of misschien gewoon niet reageren op zijn berichten.
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

V

Vanessa

Dit is misschien wat je wilt maar je moet het toch doen. Vertel het voordat hij er op een andere vervelende manier achter komt.
Je kan het zo zeggen:
-Wees niet te hard, verliefdheid is niet zomaar een emotie. Het is iets echt kostbaar en teer.
-Hij zal het niet leuk vinden, maar wees eerlijk en duidelijk. Anders gaat hij hoop koesteren en maak je hem nog ongelukkiger.
-Zeg dat je jammer genoeg niet hetzelfde voelt.
-Hij zal zich minder gekwetst voelen als hij weet dat je hem niet stom of lelijk vindt, ook al denk je dat in de werkelijkheid wel.
-Als je er zin in hebt, kun je hem voorstellen vrienden te zijn.
-Wijs hem niet af in het bijzijn van z'n vrienden
-Als je het echt niet kan zeggen, schrijf hem dan.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal