Skip to main content

Auteur Topic: Wie vind ik leuker?

s

sofiexoxo

Wie vind ik leuker?
OP: 13-05-2014, 18:48
Heee,
Ik heb een probleem. Op school zitten er heel veel leuke jongens. Ik praat er met een aantal en begin ze daardoor ook leuk te vinden. Maar nu heb ik echt geen idee welke jongen ik nou leuker vindt. Ze hebben allemaal wel iets leuks maar toch heb ik echt geen idee wie ik leuker vind.
Vriendinnen van mij hebben er een best wel sterkte mening over alle jongens dus ik weet van hun wel wie ze leuker vinden. Maar voor mij is dat toch nog best wel lastig. Hoe kan ik nou de juiste beslissing maken wie ik leuker vind? En hoe weet ik of dat die jongen mij ook leuk vind?

xxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 120
  • pizza~raccoons~hugs~tango
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Re: Wie vind ik leuker?
#1: 13-05-2014, 20:47
Met iemand leuk vinden, bedoel je dan leuk-leuk van verliefdheid of gewoon leuk van hij is knap, grappig, enz. ???
Als je dat weet heb je al een grote stap gemaakt, want als je verliefd bedoelt ben je dat niet zo te merken. Maar die andere leuk is wat anders want daarbij kijken wie het leukste is is lastiger.. maar dat is de liefste, de grappigste, de knapste, noem maar op..

Misschien heb je hier wat aan, misschien niet.. maar je kan weer vooruit

P.s. natuurlijk kan je ook meerdere jongens even leuk vinden!!! Hoe meer jongens hoe beter
  • IP logged

s

sofiexoxo

Re: Wie vind ik leuker?
#2: 14-05-2014, 13:07
Ja, er is een jongen wie echt heel erg knap is, leuk, grappig enz. Maar ik ben bang dat hij mij niet leuk vind. Verder is er nog een jongen die ook heel erg grappig en leuk is maar minder knap. Ik zou er best voor willen gaan maar vriendinnen van mij vinden hem lelijk enzo en verklaren me echt voor gek. Maar zijn het dan wel echt vriendinnen? Ik weet gewoon echt niet wie ik leuker vind en ik heb al een aantal keer lijstjes gemaakt maar kan eigenlijk allebei niet zonder ze.
Hoe kom ik er nou het snelst achter wie ik leuk vind?
  • IP logged

z

zonnebloemetje

Re: Wie vind ik leuker?
#3: 17-05-2014, 13:56
hey, ik heb het zelfde probleem gehad maar je moet een top drie maken en dan met al doe drie jongens afspreken gewoon als vrienden zeg maar. Dan kun je zien hoe ze echt zijn en mischien vindt je 1 jongen het leukste

ps; doordit heb ik nu een geweldig vriendje :)
  • IP logged

s

sofiexoxo

Re: Wie vind ik leuker?
#4: 19-05-2014, 15:07
Hee,
Ja klopt!
ik heb vrijdag met een jongen afgesproken en gezoend enzo en jaa dat voelde echt zo fijn omg.
ik denk nu dat ik er wel uit ben wie ik leuker vind :)
die andere jongen en ik zijn gewoon super goeie vrienden altijd al geweest maar weet het nu zeker.
dankjewell voor jullie hulp
x
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal