Skip to main content

Auteur Topic: players

m

myrthe301

players
OP: 30-01-2012, 15:48
is het gewoon toeval of val ik echt gewoon op players?
echt elke jongen die ik ooit leuk heb gevonden of vind zijn echte players..
ze gaan altijd met andere meisjes om en blijven flirten als je al echt kunt zeggen dat je met zo'n jongen gewoon bezig bent.
hoe kun je meteen al zien of een jongen een player is of gewoon een lief iemand?
en hoe kan ink zorgen dat ik niet zo snel verliefd word op players?
het doet meestal alleen maar mij pijn op het eind!:(
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: players
#1: 30-01-2012, 16:34
Hey,

Wat vervelend voor je.
Waarschijnlijk val je op stoere types, en dat zijn players vaak.
Een player probeert zo stoer mogelijk te doen, dus vaak heeft hij stoere kleren aan en gedraagt hij zich ook zo,
als is dit niet altijd zo natuurlijk, maar meestal wel.
Als je iemand beter leert kennen kom je er meestal vanzelf wel achter.
Dat je er verliefd op wordt, is waarschijnlijk weinig aan te doen.
Je kan er natuurlijk voor kiezen om hem eerst goed te leren kennen, en aan andere mensen vragen of hij wel betrouwbaar is.

Hoop dat je hier iets mee kan,

Sigtør
  • IP logged

x

xeta

Re: players
#2: 30-01-2012, 19:58
Hoi, volgensmij vallen heel veel meiden op 'stoerdere' types, wat niet perse zegt dat ze ook allemaal players zijn ofcourse. veel players durven op je af te stappen, en maken je complimentjes. veel meiden vinden dat echt heel aantrekkelijk. soms kan je wel zien of iemand 'player' is. kijk hoe ze omgaan met andere meisjes, en weet idd of hij al veel vriendinnetjes heeft gehad. ook wanneer hij erg 'aanrakerig' is, kan het zijn dat hij niet echt op een serieuze relatie uit is. dit geld natuurlijk niet voor alle jongens, dus je zal het toch maar gewoon uitvinden :) succes!
  • IP logged

N

Nick123

Re: players
#3: 03-04-2012, 16:53
Ten eerste vind ik dat de term 'player' veel te vaak wordt gebruikt door meisjes (heeft gemaken met dat het een lekker makkelijke reden is voor de afwijzing), maar het kan natuurlijk dat je er gewoon vatbaar voor bent.

Players zijn vaak gewoon jongens die goed zijn in 'the game', dus er is sowieso al meer kans dat je verliefd wordt op een van hen, omdat ze sowieso veel beter zijn dan de anderen (een goede voetballer scoort toch ook vaker?).

Veel meisjes die veel op players vallen, zijn meisjes die niet veel aandacht hebben van jongens en die keer dat er iemand langs komt (de player) & die een beetje lief doet, vinden ze dat dan helemaal geweldig & worden ze meteen verliefd.

Een tip: ga eens goed kijken naar wat players doen & hoe ze eruit zien, zodat je voortaan players beter herkent. Maaar, als je er dan ooit weer 1 ziet bestempel diegene dan niet meteen met het labeltje 'player', want natuurlijk kan je het ook fout hebben. Hou er gewoon een beetje rekening mee & verwacht er niet te veel van.


Dit zijn een aantal dingen die in me op kwamen, ik zou zeggen Pick the one you like want waarschijnlijk zijn niet alle mogelijke oplossingen van toepassing bij jou.

Latahh
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal