Skip to main content

Auteur Topic: kan niet kiezen

k
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 11
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: nov 2014
kan niet kiezen
OP: 19-11-2014, 09:58
Hoi allemaal
Ik heb een vriendje maar ik ben ook nog op een ander. K zie mn vriendje niet meer zo vaak want ik zit op de brugklas en hij in groep 8. Ik ben op een jongen die wel op de brugas zit maar niet op mijn school. Kan iemand me helpen met de keuze. De jongen waar ik op ben is lief en aardig en van hem mag ik zoenen en allemaal die dingen. Van mn vriendje mag dat niet.
Alvast bedankt voor t lezen en k hoop snel op reactie terug
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: kan niet kiezen
#1: 19-11-2014, 13:31
Ik zie het probleem nog niet helemaal.

Iemand kan toch desnoods wel 100 vriendjes hebben ?
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

k
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 11
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: nov 2014
Re: kan niet kiezen
#2: 19-11-2014, 13:45
Ik wil mijn vriendje dumpen en wil die anderen als mijn vriendje. Maar ik wil het niet uitmaken met mijn vriendje. Dat vind ik zielig.
Ja nu ik het eigenlijk zeg snap ik mijn probleem ook niet helemaal ik heb alleen 1 maand erovergedaan om die jomgen waar op il ben in vertrouwen te krijgen.hij hij heeft mij al vaker bedrogen nemelijk.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: kan niet kiezen
#3: 19-11-2014, 14:32
Oh dat klinkt wel als een fijn vriendje :(

Ook al was het de laatste jongen op de wereld, was het de knapste en de rijkste jongen ter wereld, iemand die mij bedrogen heeft zou ik echt niet (meer) hoeven.
Dat is gewoon vragen om problemen.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal