Skip to main content

Auteur Topic: Moet ik het uitmaken door mij eigen fout?

M

Meisje47859

Hey allemaal,
ik heb een lief waar ik zielsveel van hou.
Iedereen vindt ons een geweldig koppel en we zijn ook heel gelukkig samen.
Maar op een fuif heb ik een andere jongen gekust (die btw geweldig kon kussen en mijn lief kan dat echt niet) en ik weet niet of ik daar spijt van heb...  :-[
Ik werd ook meteen toegevoegd op sociale media door die jongen en ik voelde me echt aangetrokken tot hem, nu nog altijd eigenlijk.  :Blush: Toen mijn lief erachter kwam was hij uiteraard kwaad op mij en op die jongen (was zijn vriend en die heeft ook een lief, maar die weet er niks van).
Ik heb geprobeerd om die jongen nog zo veel mogelijk tegen te komen, ik weet wel dat dat erg is enzo... Tot een week geleden ging alles nog goed met mijn lief, hij werd ineens boos en begon mij van allemaal dingen te beschuldigen dat ik er geen spijt van heb enzo.
(Wat wel waar is, maar ik heb dit ontkent.)
Dit is ondertussen wel weer soort van terug goed, maar uiteraard vertrouwd hij mij niet waar. Ik kan hem die niet kwalijk nemen, maar ik heb het gevoel dat ik nu de hele tijd in het oog gehouden wordt en gevangen ben in onze relatie.
Ik vind ook dat onze relatie al heel serieus is voor een paar maand samen te zijn.
Ik hou wel echt van hem en ik ben bang dat ik de ware aan het misslopen ben. Weet iemand wat ik kan doen  ???
Grtjs Meisje47859
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Gezien je gedrag heb ik niet het idee dat je echt serieus om gaat met je relatie.

Ik zou er in jouw plaats een punt achter zetten en wachten met een volgende relatie tot je er op een meer volwassen manier mee om kunt gaan.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

S
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 8
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: sep 2015
Ik ben het eens met het bovenstaande. Het lijkt me persoonlijk dat je even een pauze moet nemen met de heren  :meditation:
Ik weet niet of je je excuses al hebt aangeboden, maar aangezien ik vrij ouderwets ben, vind ik dat je vriendje hier recht op heeft. Hij heeft immers ook gevoelens en bedenk je dat ondanks dat het ook niet goed is dat hij je overal van beschuldigd heeft, hij eigenlijk wel gelijk had.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal