Skip to main content

Auteur Topic: IK HAAT HET!!

X

XmargotjeX

IK HAAT HET!!
OP: 20-12-2009, 08:14
heey !
Ik ben een meisje van 14 jaar , en moest sinds mijn 11'de een bril dragen.
In het begin ging dat goed , ik droeg hem graag , omdat ik dan even 'iemand anders was'.
Maar dan begon ik hem niet meer te dragen , hij ligt al een hele hoop maanden gewoon in de kast.
Ik vind hem nu lelijk , en ik draag niet graag een bril meer!
Ik heb een goed imago van mooi meisje op de speelplaats , en nu zou ik plots een domme bril op mijn neus moeten zetten?
Ik heb het gevoell dat dat een tegeneffect zal geven.
Ik heb hem het meeste nodig in klas , ik zie het bord niet goed.Thuis moet ik vlak voor de televisie gaan parkeren om de ondertiteling te lezen.En een bril dragen thuis of in de klas is onhandig !.
Ik wil graag lenzen , maar bij nader in zien , van mensen die ze dragen , blijkt dat vrij vervelend te zijn.
Ik wou ook een laser operatie.Maar mijn leerkracht zei dat ze een schijfje snijden van je ooglens...ik krijg van de drie(bril , lenzen , laseroperatie) maar de bibbers , maar ook hoofdpijn van slechtzientheid.

HulpHulp 8) :(
  • IP logged

m

magiclover

Re: IK HAAT HET!!
#1: 20-12-2009, 11:39
voor een laser opperatie meot je geloof ik ouder zijn.
als je geen bril wil dragen moet je denk ik toch naar lenzen toe. die zijn niet zo heel erg.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: IK HAAT HET!!
#2: 20-12-2009, 15:04
ah joh, bril is echt niet erg. ik heb er zelf ook 1:)
  • IP logged

x

xxLoveMyKissxx

Re: IK HAAT HET!!
#3: 20-12-2009, 18:47
het is niet zo gek erg hoor.
als het jou toch helpt met wat meer zien.
heb er geen ergen in, wat willen ze nou zeggen
hun zijn ook niet de perfecte.

xxx Lizzy
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: IK HAAT HET!!
#4: 21-12-2009, 09:42
Ik begrijp best dat meisjes van jouw leeftijd een beetje ijdel zijn en soms erg op hun uiterlijk gefocust, maar waarom zou je met hoofdpijn gaan lopen terwijl het ook zonder kan wanneer je gewoon je bril op zet ?
Meid, zorg gewoon een beetje voor jezelf en laat je omgeving lekker zeggen en denken wat ze willen.

Heb je er echt heel veel moeite mee, vraag dan eens aan je ouders of je over mag stappen op lenzen, alhoewel dit niet bij alle oogafwijkingen kan volgens mij. Dus er moet ook een stukje overleg komen met de opticien in dat geval.

Een ooglasering moet je op jouw leeftijd niet aan willen beginnen. En ook daar geldt weer, alleen mogelijk bij bepaalde afwijkingen. Andere afwijkingen kunnen er niet mee verholpen worden.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

c

cappucino

Re: IK HAAT HET!!
#5: 28-12-2009, 17:08
Laat me even zeggen , dat ik mensen met een bril , veeel mooier vind dan zonder . Ik vind het speciaal en kunstzinnig , het moet wel een speciale bril zijn. Vind ik persoonlijk super mooi.
  • IP logged

s

shannon1994

Re: IK HAAT HET!!
#6: 27-01-2010, 14:00
laseroperatie? daar moet je dan nog even op wachten
ik zou ondertussen gewoon lenzen gaan dragen!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: IK HAAT HET!!
#7: 27-01-2010, 16:37
Ik zelf heb lenzen sinds mijn 12e en het gaat erg goed, op het begin is het even wennen met indoen, maar na een weekje heb je het door en voel je er niks van als je ze in hebt !

x
  • IP logged

S

Sanne

Re: IK HAAT HET!!
#8: 31-01-2010, 15:24
Heey,
lenzen vallen echt mee! mijn broertje heeft ze ook en't is niet akelig ofzo. gewoon in je oog doen. als hetff mis gaat gewoon even omspoelen ennuh: niet de lenzen vloeistof vergeten!

xx.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 117
  • OneLoveOneHeart
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2009
Re: IK HAAT HET!!
#9: 20-02-2010, 19:08
Ik heb zelf lenzen en ja het kan best vervelend zijn.
Maar ik zou toch voor je lenzen gaan.
In het begin is het wennen, en je moet soms wel rekening houden met bijvoorbeeld zwemmen.
Maar ik zou het toch doen!

Anders worden je ogen al maar slechter!
Een bril dragen zou ik ook niet willen.
Of je draagt in het weekend als je thuis bent een bril en bij uitgaan en school lenzen!

Het is maar een tip.

X
  • IP logged

_

_xDeb

Re: IK HAAT HET!!
#10: 14-03-2010, 08:44
Als je wil laseren moeten je ogen volgroeid zijn
dus dat kan nog een eindje duren.
Ik heb zelf ook lenzen , soms heb ik er last van en prikken of tranen mijn ogen.
Ik draag ze bijna nooit daardoor.
Dan zet ik mijn bril op , als je je bril niet mooi meer vind waarom
vraag je niet gewoon een nieuwe ??
Dan heb je een bril die jij echt mooi vind dan
voel je je er zelfzekerder mee.
En als het alleen maar voor in de klas is of voor de tv,
doe je hem toch gewoon weer af voor op de speelplaats !
  • IP logged

e

eline.hoi

Re: IK HAAT HET!!
#11: 11-07-2010, 14:58
Een oplossing hiervoor zijn nachtlenzen.
Ik heb ze zelf ook. Je doet ze 's nachts in en doet ze 's morgens weer uit. Dan kun je verder de hele dag zien zonder het geklooi met die lenzen te hebben.
ik vind het persoonlijk zelf echt een goede uitvinding. Ik ben 12 jaar en heb ze nu een jaar.
Alleen zijn ze vrij prijzig. Ik geloof dat je voor een jaar iets van 350 euro ofzo kwijt bent....

Succes!<3
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal