Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: Draag jij altijd een bh?

t

teengirl

Draag jij altijd een bh?
OP: 23-03-2012, 10:11
Ik ben erg benieuwd of er meer meiden zijn die, zoals ik, liever geen bh dragen. Ik voel me in ieder geval een absolute minderheid, want ik ontmoet meestal vooral veel onbegrip omdat ik al een aantal jaren geen bh meer draag. Het voelt voor mij gewoon veel prettiger zonder, maar meestal heb ik het gevoel dat er maar weinig mensen zijn die mij begrijpen. Ik heb overigens maat 80C.
 Mijn vraag aan jullie is dus: wie vindt het prettig om (soms) geen bh te dragen?
 
  • IP logged

m

maraa

Re: Draag jij altijd een bh?
#1: 23-03-2012, 12:02
Ik vond het in het begin niks (denk aan de 1e klas) en toen droeg ik het ook bijna nooit, maar nu zou ik er niet meer aan willen denken het niet te dragen. Omdat ik het 1 mooier vind, maar 2 ook gewoon echt vervelend voelt met bijv. traplopen al. Ik heb dan wel weer maat 70/75 e dus dat is misschien ook ander verhaal. Overigens als jij het fijner vind niet te dragen moet je dat gewoon doen.
xxx
  • IP logged

K

Karian

Re: Draag jij altijd een bh?
#2: 23-03-2012, 13:04
Omdat ik me veel comfortabeler voel met een beha aan, draag ik hem dan ook de hele dag. Alleen 's nachts doe ik hem uit, dat slaapt veel prettiger. Ik vind het zelf niet prettig om de tepels van vrouwen door hun shirtjes heen te zien of ze stijf te zien staan, dus daarom doe ik het zelf ook niet. Ik weet dat veel mensen er andere dingen bij gaan denken en dat is niet de bedoeling. Met kleine borsten kan het op zich wel, maar met mijn formaat niet meer.
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Draag jij altijd een bh?
#3: 24-03-2012, 14:20
ik hb altijd een bh aan.. ik vind het prettiger zitten en vind (net als maraa al aangaf) het geen prettig gevoel als je een beetje wat sneller heen en weer beweegt mee bewegen zonder bh.... ik draag altijd een bh behalve snachts. ik vind dat het met kleine borsten (cup a etc) wel kan... maar dat heb ik niet ahaha

xxxx opradah1
  • IP logged

o

olivia2828

Re: Draag jij altijd een bh?
#4: 25-03-2012, 15:06
Ik draag altijd een BH (vind ik netter staan, dan hoef ik ook niet bang te zijn dat mijn tepel zichtbaar is ofzo), behalve als ik ga slapen. Ik slaap liever zonder omdat ik dat prettiger vind zitten  ;)
  • IP logged

M

Maartje

Re: Draag jij altijd een bh?
#5: 27-04-2012, 18:13
Ik draag nooit een bh, al ruim 5 jaar niet meer. En ik vind het heerlijk. Voor mij geen strak en vervelend kledingstuk meer. Ik dacht dat ik maat 80C/80D had, maar heb mijn vriend pas nog eens laten meten. Dat leverde iets heel anders op.... 83 cm en 105 cm, dat zou dus 85E zijn. Dat had ik dus echt nooit verwacht. Maar ook met mijn maat, geen probleem zonder bh.
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 82
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jul 2012
Re: Draag jij altijd een bh?
#6: 23-07-2012, 16:11
bij kleren waar het niet bij opvalt draag ik liever geen bh
ik voel me er gewoon niet fijn bij
weet ook niet waarom
Gr
  • IP logged

T

Tabloit

Re: Draag jij altijd een bh?
#7: 23-07-2012, 18:21
ik draag overdag gewoon een bh en snachts niet.
als ik geen BH zou dragen dan heb ik ook er niets zitten bijna.
naja je zou het niet merken dan.
Voel me soms net een kind die tietloos is.
ik heb cup a en dat is behoorlijk klein vind ik zelf.
Ieder moet zelf weten of die een BH draagt of niet..
ik draag het wel omdat ik het wat fijner vind en vind het niet echt lijken bij anderen maar ik vind dat ze zelf moeten bepalen wat ze doen want het is hun eigen keuze.

  • IP logged

j

jennifer123

Re: Draag jij altijd een bh?
#8: 06-08-2012, 12:14
ik draag bijna altijd een bh egt heel soms niet maar moet ook wel met mijn cupmaat DD
  • IP logged

M

Maartje

Re: Draag jij altijd een bh?
#9: 28-08-2012, 18:24
ik draag bijna altijd een bh egt heel soms niet maar moet ook wel met mijn cupmaat DD
Nou.... een bh "moet" bij geen enkele cupmaat hoor. Als je het fijner vindt zonder bh, dan draag je er gewoon geen.
  • IP logged

j

jennifer123

Re: Draag jij altijd een bh?
#10: 04-09-2012, 18:14
ja maar k bedoel op dat ze ander best wel in de weg zitten snapje
  • IP logged

R

Rlvisser

Re: Draag jij altijd een bh?
#11: 18-09-2012, 21:42
ik draag eigenlijk altijd een bh. 'snachts heb ik een soort topje omdat mijn borsten anders erg gevoelig zijn. maar als je het zonder lekkerder vind dan kan dat toch;) ik wil soms ook wel zonder maar dat zit gewoon niet lekker bij mij
  • IP logged

l
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 128
  • geniet van de kleine dingen
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: nov 2012
Re: Draag jij altijd een bh?
#12: 02-12-2012, 21:29
Ik draag altijd een bh. Ik vind mijn borsten sws mooier als ik er een draag. En ik vind het fijner zitten. Anders bewegen ze zo(xD). Maar als jij er liever geen draagt moet je dat vooral niet doen!
xxx Lover1999 ;)
  • IP logged

H

Hope

Re: Draag jij altijd een bh?
#13: 27-12-2012, 22:07
Ik draag altijd een BH. Behalve als ik slaap..

Ik heb nu cup D/E (hangt een beetje van de bh af)
Dus dan kan je moeilijk zonder bh over straat gaan,
  • IP logged

p

pandamoon

Re: Draag jij altijd een bh?
#14: 27-12-2012, 22:30
Heee,
Ik draag ook niet altijd een bh hoor, daar is niks mis mee. Wel naar school overigens. Maar ik heb maar 75B, ik kan me voorstellen als je grotere borsten hebt dat het pijnlijk is wanneer je geen bh draagt.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal