Skip to main content

Auteur Topic: Keuzes

E
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: nov 2012
Keuzes
OP: 25-10-2015, 19:23
Een aantal maanden geleden had ik met een jongen gezoend (Chiel) We zijn de weken erna druk aan het daten geweest en hebben inmiddels een relatie.
Ik vind het een hele lieve en zorgzame jongen. Ook vind ik het steeds leuk om hem te zien ondanks hij eigenlijk helemaal niet knap is!
Iedere keer als we afspreken is het gezellig, maar op een gegeven moment zijn er steeds stiltes waar ik zelf slecht tegen kan.

Vorige week had ik afgesproken met hem om zijn vrienden te ontmoeten. Ik had ze allemaal al wel eens gezien tijdens uitgaan. Twee van zijn vrienden hebben wel een knap uiterlijk (Alex en Mark) Dit waren ook de enige twee die ik tijdens het uitgaan had gesproken.

Toen ik daar bij zijn vrienden zat was het heel gezellig! Alex was er ook en ik had met hem best wel veel gespreksstof, terwijl ik dat met Chiel helemaal niet zo heb.
Ik kwam erachter dat ik hem zo op het eerste gezicht eigenlijk veel leuker vind omdat we meer gelijke interesses hebben.

Het probleem is dat ik begin te twijfelen of ik wel echt 100% voor Chiel kan gaan, omdat ik blijkbaar nog steeds oog heb voor andere jongens die wat spontaner zijn.

Ik weet niet wat ik nu moet. Heb namelijk nog helemaal niet lang een relatie met Chiel en ik wil hem gewoon een kans geven. Zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben? Wat hebben jullie toen gedaan?

  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Keuzes
#1: 26-10-2015, 03:35
Eveline, Ik denk niet dat je met die manier van denken een vaste relatie kan krijgen, Want er is altijd wel een leukere jongen met een vlotte babbel te vinden.
Maar Leuke jongens met een vlotte babbel verslijten meisjes bij de vleet en dat gaat ze heel erg gemakkelijk af, En ze hebben ook massa,s ex vriendinnen ook wel slachtoffers genoemd.
Ik zou eerst maar eens kijken hoe de relatie met Chiel gaat lopen want hij gaat waarschijnlijk wel 100 procent voor jou ?                Ga je hem ook die kans geven ?
  • IP logged

E
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: nov 2012
Re: Keuzes
#2: 08-11-2015, 17:57
Sorry voor mijn late reactie, maar ik ga hem die kans inderdaad geven. Over zijn geschiedenis met vriendinnetjes weet ik niks, dit komt denk doordat ik het niet wil weten. Kan mij niet herinneren dat ik hem ooit met een meisje heb gezien en heb er ook nooit iets over gehoord. Dus hij is naar mijn idee onervaren. Misschien dat hij daarom terughoudend is? Wat kan ik eraan doen om hem losser te maken, zodat hij het gewoon allemaal probeert zeg maar?
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Keuzes
#3: 08-11-2015, 19:24
Ik zou er gewoon met Chiel over praten waarschijnlijk is hij nog maagd en heeft hij geen idee waar en hoe hij moet beginnen met vrijen.
Misschien heeft hij ook nog nooit een vriendin gehad en is echt alles nieuw voor hem en als dat zo is zal je hem waarschijnlijk moeten helpen want hij heeft werkelijk geen idee wat hij met jou moet doen en is bang het fout te doen en dat jij hem de deur wijst.
En waarschijnlijk komt hij daarna wat meer los en meer open.
   
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal