Skip to main content

Auteur Topic: psych.

A

Alone28

psych.
OP: 10-01-2008, 18:01
Hoiiii,,

Ik moet over een tijdje naar een psycholoog voor de eerste keer mijn mentor heeft dit allemaal geregeld voor mij wegens heel veel persoonlijke redenen; never mind..
Maar nu komt dus "het probleem"; de eerste keer moet er een volwassen iemand mee, mijn mentor heeft al aangeboden dat hij met me mee wil als ik wil maar ik moet nu kiezen of ik met mijn moeder vader of mentor wil.. Eigenlijk wil ik het liefste met mn mentor maar staat dat niet raar fzo??  ???

Groetjes Mii
  • IP logged

s

slimmerds

Re:psych.
#1: 10-01-2008, 18:20
ja ligt eraan veel mensen schamen zich voor hun ouders (ik in ieder geval wel) en bij de psycholoog hoort je mentor of je vader misschien wel dingen die niet voor hun oren zijn bestemd.
persoonlijk zou ik voor mijn mentor kiezen want die is erg begripvol.
het ligt er ook aan hoe je mentor is.
het is echt jouw keus maar ik zit niet bij je in de klas en en ik ken je vader niet
en of dit raar is denk het eigenlijk niet er zijn vast wel meer kinderen die met hun mentor komen ipv van ouders

groetjes slimmerds
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 10-01-2008, 18:22 door slimmerds »

N

Nickozzz

Re:psych.
#2: 10-01-2008, 19:26
nou sorry hoor, ik schaam me echt niet voor me ouders.
  • IP logged

A

Alone28

Re:psych.
#3: 11-01-2008, 14:31
@ Nikozzz; sommige mensen wel  :P ik wel iig..  ;)

@ slimmerds; dankje denk indd ook dat er wel meerdere met iemand anders komen dan ouders..

ik ga er nog even over nadenken maar denk dat ik met mn mentor ga  :)

xxxx
  • IP logged

r

riwi

Re:psych.
#4: 13-01-2008, 17:20
 ik schaam em soms voor mijn ouders maar meestal niet
en aangfezien het voorjezelf is moet je degene meenemen die jij het liefste heb en er niet naar kjken wat anderen vinden . omdaat je er zelf tog vooruit mee moet komen

wellem suc6 er mee and for now byebye  :-* riwi
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal