Skip to main content

Auteur Topic: ik snap meisjes niet!

a

allardo

ik snap meisjes niet!
OP: 20-02-2007, 17:52
heey!,

heb is al eeen bekend onderwerp maar ik begin er toch maar weer eens over..  ik heb verkering met een meisje,, op msn praten we met elkaar.. of beter gezegd ik praat met haar.. ik vraag dingen zeg dingen wat ik heb meegemaakt.. maar zij zegt alleen haha of leuk.. gwn reageren! ik word er gek van! op school praten we nooit met elkaar.. zij is een middelpunt van een meisjeskolonie en ik zit altijd bij mn vrienden.. ik probeer wel altijd bij haar te komen maar dat lukt nooit! zoenen dus ook niet.. :( maar ik krijg van jongens altijd het antwoord van gwn op de bek zoenen.. nauw daar heb ik niet heel veel aan... <--( behalve jij hoor stef!) dus ik dacht ik vraag het gwn aan een meisje! ik hoop dat ik daar wel wat aan heb!! alvast bedankt!

Allardo!
  • IP logged

S

Something.else

Re:ik snap meisjes niet!
#1: 20-02-2007, 20:11
Als je nooit met elkaar praat, is dat toch geen relatie? of begrijp ik dat verkeerd?
  • IP logged

a

allardo

Re:ik snap meisjes niet!
#2: 21-02-2007, 08:00
het is meer een relatie van heel erg op elkaar verliefd zijn.. maar ik praat wel met haar alleen zij reageerd alleen maar.. :(
  • IP logged

S

Something.else

Re:ik snap meisjes niet!
#3: 21-02-2007, 13:58
Hmm.. Misschien een idee om het aan haar zelf te vragen? kyk; ik ben haar niet, ik voel niet wat zij voelt. De enigste die dat voelt is zij..

Misschien kan je er rustig tegen haar over beginnen.. Je kan bijvoorbeeld zeggen wat jij voelt, en wat jij er van vind. Vraag waarom ze niet echt met je praat op schooll. En waarom ze zelf niet ergens over begint op msn? Dit kan je denk ik het beste face to face doen. Msn komt namelijk altijd best droog over.

Spreek een keertje met haar af buiten schooltijd. Zorg dan dat jullie met zn tweetjes zyn.. Voer een goed gesprek.

Wie weet wat er dan gebeurt  ;)

Succes xxx.
  • IP logged

a

allardo

Re:ik snap meisjes niet!
#4: 21-02-2007, 17:26
jah owkej.. maar ik ben dat ik dr kwets als ik dat zeg.. misschien word ze wel boos of maakt ze het uit..:S
  • IP logged

S

Something.else

Re:ik snap meisjes niet!
#5: 21-02-2007, 19:24
Vind je het leuk hoe het nu gaat dan?
Ik denk het niet he?

Maare, Je bent bang dat je haar kwetst, ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zyn als je het rustig tegen haar zegt. Misschien gaat ze er dan wel op letten.

Doe het wel face to face. En niet over msn. Tenminste dat raad ik je aan!

En als ze het om dit kleinigheidje uitmaakt, is ze jou liefde niet waard.

Succes. xxx
  • IP logged

a

arabieren

Re:ik snap meisjes niet!
#6: 24-02-2007, 07:35
ja kijk dit heb ik juist met me vriendje ja ik heb een paard maar daar geeft hij niet om okevindt ik best.
Maar hij heeft mij ooknog nooit een  :-*op mijn wang gegeven ???heb al een paar keer gevraagt vindt je me wel leuk ja of nee>>??
ja ik vindt je leuk.
heb gister over msn gevraagt durf je me eigenlijk wel te  :-*
zegt ie ja maar jij hebt het er nooit over daaro m doe ik het niet :-\
wat moet ik hier mee??
maar toen heb ik hem 0ok op bl0ok gezet want was hem zatdat is niet leuk natuurlijk:( ??? :-\
nou wie kan me helpen??
bedamkt alvast :-*van my
  • IP logged

G

Gijsje

Re:ik snap meisjes niet!
#7: 24-02-2007, 18:09
zij praat bijna nooit tegen jou, jij doet wel je best..
Hoe ben je erachter gekomen dat zij dan oko op jou is?
Je zult echt naar haar te moeten stappen en erover praten. Als je dat niet doet verandert er ook niets.
Breng het rustig als je bang bent haar te kwetsen. ik sluit me wel aan bij Samthin.Else, facr to face is het beste ookal is het het engste. misschien kun je haar eens opbellen of als het echt niet langer kan, naar haar toe stappen ookal staan haar vriendinnen erbij.
Heel veel sterkte.. k hoop dat alles goed komt.
 Gijsje
  • IP logged

B

Bloembolletje

Re:ik snap meisjes niet!
#8: 11-03-2007, 12:28
Haii, misschien is ze heel verlegen of wilt ze niej meer....
Denk het eerste hoor dus misschien moet je het gewoon maar vragen als je een keer met haar hebt afgesproken. :-\
Je moet het tenminste proberen je kan niks verliezen denk ik ???
  • IP logged

s

spy-lila

Re:ik snap meisjes niet!
#9: 13-04-2007, 19:26
Misschien vindt ze iemand anders leuk en durft ze het niet te zeggen .
  • IP logged

I

Ilse

Re:ik snap meisjes niet!
#10: 13-04-2007, 19:51
Hoi,

Je moet haar eens ergens appart nemen en eens goed met haar praten want waarschijnlijk scheelt er iets, maar durft ze het niet te vertellen.

Grtz Ilse
  • IP logged

s

spy-lila

Re:ik snap meisjes niet!
#11: 20-04-2007, 19:54
Praat nekeer over met haar op msn.
En je moe eerlijk zijn.
Zeg dat je het ni leuk vindt dat jullie gex op msn praaten.
  • IP logged

C

Chell

Re:ik snap meisjes niet!
#12: 30-04-2007, 08:32
Ja het kan zijn dat ze je niet meer ziet zitten..
Maar als jullie bij het begin wel gewoon veel met elkaar omgingen.. Kan het zijn dat haar vriendinnen er wat van hebben gezegt dat ze geen tijd meer voor der vriendinnen heeft.  
Sterkte!
  • IP logged

I

Ilse

Re:ik snap meisjes niet!
#13: 30-04-2007, 09:34
Hoi,

Ja dat kan idd ook zijn. Dat haar vriendinnen zich 'verwaarloost' voelen. En dat ze nu meer aandacht aan hun besteed om ze niet kwijt te geraken, maar ze wil jou mss ook niet kwijt. Ga daarom eens goed met haar praten.

Grtz Ilse
  • IP logged

l

laura231

Re:ik snap meisjes niet!
#14: 07-05-2007, 18:46
meisjes vinden het stoer om verkering te hebbben ( sommige) ze wil populair zijn zo zijn meiden gewoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    groetjes (van een meisje) laura231
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal