Skip to main content

Auteur Topic: ik snap meisjes niet!

l

laura231

Re:ik snap meisjes niet!
#15: 07-05-2007, 18:48
ps. ik snap jongens soms niet ene moment doen se aardig en het andere stom ???
  • IP logged

-

-meid-

Re:ik snap meisjes niet!
#16: 08-05-2007, 14:47
dat vind ik echt heeel irritant ik heb ok een paar mensen in mijn msn lijst die met oke leuk antwoorden enzo en wat ze allemaal op msn zeggen ja het gaat m et mij goed en met jouw klaar daar eindigt de gesprek en dan zijn ze uren achter elkaar stil.....

maak dan geen msn als je alleen met dat antwoord enzo...
 >:( dan wrodt ik echt kwaad soms verwijder ik ze ik ga proberen alleen maar nuttige mesnen en gezellige mensen in mijn msn lijst toe te voegen echte vrienden !!!
  • IP logged

S

Something.else

Re:ik snap meisjes niet!
#17: 08-05-2007, 15:03
das niet alleen by meisjes hoor, jongens playen ook om stoer te doen  >:(
  • IP logged

t

totalwar

Re:ik snap meisjes niet!
#18: 13-05-2007, 14:20
Iedereen is te begrijpen en later zal je dat ook merken. Ik kan al zelf best snel merken hoe iemand is en wat ze denken of willen doen. Dat is een voordeel aan mij.

Natuurlijk zijn er zat mensen die zich anders voordoen dan ze zijn, maar toch blijft hun ware zelf niet verborgen. Sommige doen stoer, sommige doen flauw en sommige zijn klierig. Maar toch zijn de meeste hetzelfde, al willen ze het neit toegeven.

Groetjes,

Steffen.

(een persoon is niet te begrijpen als die zich voordoet als iets of iemand die zij of hij niet is. Anders is die persoon altijd wel te begrijpen)
  • IP logged

m

miss-rosie

Re:ik snap meisjes niet!
#19: 16-05-2007, 21:00
als je met een vraag zit kan je het beste gewoon tegen haar zeggen en vragen hoe het zit... lekker recht voor zijn raap als ze dom gaat doen en geen duidelijk antwoord geeft dan weet je het antwoord al en hoef je er ook geen tijd meer int te steken.. ik vond een jongen leuk ik d8 eerst van vind hij me nou leuk of niet enzo, toen heb ik het gewoon gevraagt: heb je gevoelens voor mij of gehad.. en tone zei hij gehad... hij vind me nou niet meer leuk om een of andere rede die nix met mij te maken heeft.. best dom.. maar nou ja ik weet nu wel hoe het zit en ik voelde me toen ik het gevraagt had een stuk beter!

hoop dat deze info een beetje helpt.... ;) groetjes X Rosie
  • IP logged

h

help-ster

Re:ik snap meisjes niet!
#20: 17-05-2007, 07:22
heey ;D.

ik ben zelf ook een meisje, maar ik wil juh wel helpen :P.

ik denk dat je haar eens een breichtje moet sturen via msn vraag daarin waarom ze zo reageert doe het wel lief en voorzichtig want ze kan er mis wel boos om worden want het kan zijn dat ze je niet meer moet.

en aks ze daar niet op reageert loop gewoon naar haar toe en begin met haar een babeltje waar meisjes het wel eens over hebben.

ik hoop dat ik je zo een beetje kan helpen :D.

Xxxjes helpster

  • IP logged

L

Loesboes

Re:ik snap meisjes niet!
#21: 23-05-2007, 17:12
Luister: Meiden vinden het wel leuk om verkering te hebben, hebben ze de leukste jongen van de hele school als BF dan komt een nieuweling, Gaver, mooier en leuker... HUp je GF Dumpt je en vraagt die nieuweling..
zo is dat nu eenmaal...
Doe jezelf niet stoerder voor dan jezelf bent... blijf jezelf en laat je omgeving niet laten kletse

Løessbøess
  • IP logged

t

totalwar

Re:ik snap meisjes niet!
#22: 23-05-2007, 18:09
Loesboes, heb je slechte ervaringen gehad, want niet alle mensen zijn zo.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

S

Something.else

Re:ik snap meisjes niet!
#23: 24-05-2007, 10:48
Nee precies, je vormt een slecht beeld, maar niet alle mensen zijn zo hoor.
  • IP logged

m

magiclover

Re:ik snap meisjes niet!
#24: 24-05-2007, 15:50
Sommige mensen zijn de meeste niet.
Je moet trouwnes nooit een jongen/meisje dumpen, omdat er een nieuwe jonge of meisje is.

Groetjes Charelle  
  • IP logged

I

Ilse

Re:ik snap meisjes niet!
#25: 26-05-2007, 10:40
Hoi,

Zo zijn ze zeker niet allemaal.

Charelle, als je echt verliefd bent geworden op die andere jongen of meisje, kan je het wel beter uitmaken met je huidige vriendje. Maar niet omdat je die andere knapper vind.

Grtz Ilse
  • IP logged

S

Something.else

Re:ik snap meisjes niet!
#26: 26-05-2007, 20:24
Hmm, dat licht eraan ilse.. Als je ook nog verlieft bent op je huidige vriendje zou ik gewoon voor hem blyven gaan.

Want tsja, als die andere jongen niet in je leven was gekomen was je ook verder gegaan met je huidige vriendje..

Ben je nou niet meer verlieft op de jongen waar je mee hebt dan moet je het wel uit maken, maarja, dat zou ik ook doen als er geen andere jongen in mn leven gekomen was en ik mn vriendje niet meer leuk vind.

xx
  • IP logged

m

magiclover

Re:ik snap meisjes niet!
#27: 27-05-2007, 11:56
Ilse: ik bedoel als er gewoon een ieuwe jongen/meisje is dan moet je neit je vriend/vriendin dumpe maar als je op een ander verleift ben dan wel ja (zo was het neit bedoelt)
  • IP logged

r

rotjonk

Re:ik snap meisjes niet!
#28: 27-05-2007, 20:16
ik vind dat meiden net honden zijn de ene keer luisteren ze naar jou en geven je aandacht en de andere keer luisteren ze niet naar jou en geven geen aandacht
  • IP logged

N

Nina

Re:ik snap meisjes niet!
#29: 10-07-2007, 16:02
wat een relatie  ???  ik begrijp dat je erop bent maar dit meisje is duidelijk niet op jou ! ze praat amper op msn en int echt al zeker ni , ge moet haar uit uwe kop zettn en een meiske vinde da u eve graag ziet als gij haar  :)

xxx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal