Skip to main content

Auteur Topic: een leuke jongen

A

AnanasjaX

een leuke jongen
OP: 21-12-2012, 13:11
hi, ik vind een jongen uit mijn klas super leuk :-* maar ik weet niet of hij mij leuk vind.
Hij zegt de hele tijd niemand mag jouw en hij gaat zichzelf heel breed maken en dan expres tegen me aan lopen mijn vriendin zegt dat hij me leuk vind omdat hij de hele tijd mijn aandacht zoekt maar ik twijfel want als ik tegen hem praat krijg ik hele korte antwoorden wat moet ik nu doen?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: een leuke jongen
#1: 22-12-2012, 00:05
Probeer juist een gesprek met hem aan te gaan.
Flirt met hem, geef hem een teken dat je hem leuk vind en laat hem daar
op hanteren.
Maak oogcontact, als hij lang blijft kijken in je ogen geef hem dan een smile ;)
Dit soort dingen, en als hij er dan nog steeds niks van heeft gemaakt vraag je zijn nummer.

Succes! laat ons weten hoe het is gegaan!

xx
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

A

AnanasjaX

Re: een leuke jongen
#2: 22-12-2012, 14:16
heel erg bedankt voor de tips ik ga ze zeker gebruiken
  • IP logged

H

Hope

Re: een leuke jongen
#3: 22-12-2012, 19:21
Als jongens vervelend doen, of aandacht zoeken, betekent dat toch meestal wel dat ze je leuk vinden.

En als hij zegt: "Niemand mag jou!" Zeg je "Willem" En moet je gaan lachen, het komt namelijk uit een filmpje van KUD en het gaat over koningin beatrix die gepest word en daar wordt steeds gezegd: "Niemand mag jou Willem" Dus doe alsof je het filmpje kent en lach erom.

Dan gaat hij ook anders naar je kijken en hebben jullie meteen een gespreksonderwerp toch?

Als de eerste stap is gezet gaat het meestal heel makkelijk. Je moet af en toe naar hem lachen, in zn ogen kijken, hem een knuffel geven elke keer als je hem ziet en afscheid neemt.

't gaat meestal wel vanzelf.

If it's meant to be, it will be.

Succes! Ik duim voor je!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal