Skip to main content

Auteur Topic: verliefd op me nichtje

A

Allz102

verliefd op me nichtje
OP: 03-08-2013, 18:46
Hoi, ik ben 15 jaar en ik ben verliefd op me nichtje van 17 jaar..
Zij is het meest mooie meisje dat ik ooit heb gezien, maar ik denk dat ze mij niet ziet staan. Zij is namelijk te knap voor mij ( ong. Een 9 en ik denk dat ik 6 a 7 ben? ) Zij heeft op het moment geen vriendje maar ze is wel bezig met iemand. Elke keer als ik haar zie word ik weer verliefd op haar terwijl ik weet dat onze liefde niet mogelijk kan zijn. Ik wil namelijk geen famillieproblemen ofzo, maar hoopte altijd op een stiekeme relatie. Op dit punt ben ik zat van de positi waar ik. Nu in zit dus ik wil weten hou ze over mij en over een stiekeme relatie denkt.
Ik wil tegen haar zeggen wat ik al die tijd voor haar voel, maar ben bang op haar reactie, want we verschillen best veel. Ze leeft in canada en ik in nederland maa
I. Afgezien van alle verschillen zijn we bijna hetzelfde. Ik wil het haar zo graag vertellen..



k weet niet wat ik moet doen..

Alvast bedankt voor je hulp ;)
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: verliefd op me nichtje
#1: 03-08-2013, 21:14
Wat verwacht je zelf van een relatie met iemand die aan de andere kant van de wereld woont ? Ik heb zo maar het idee dat dat niet gaat werken.

Bovendien, waarom een geheime relatie ? Er is geen enkele wetgeving in Nederland die een relatie tussen neef en nicht verbied. Het enige dat je bereikt met een geheime relatie is dat het er allemaal veel moeilijker op wordt en de kans groter is dat men dit niet ziet zitten en men daar niet aan wil beginnen.

Zo ver ik weet mogen neef en nicht zelfs gewoon met elkaar trouwen in Nederland.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

D

De Helpende Hand

Re: verliefd op me nichtje
#2: 04-08-2013, 21:07
misschien is het handig om te melden hoevaak je ze per jaar ziet.
verder denk ik net als Happy_Man dat het niet goed gaat werken als ze aan de andere kant van de wereld woont.
als je een relatie met iemand wil hebben moet je elkaar toch wel iets vaker kunnen zien

Groeten,
De Helpende Hand
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: verliefd op me nichtje
#3: 04-08-2013, 21:22

Zo ver ik weet mogen neef en nicht zelfs gewoon met elkaar trouwen in Nederland.

Om een neef en nicht met elkaar te laten trouwen moet er toestemming worden gevraagd aan de koning. Pas dan mag je met elkaar trouwen anders niet.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal