Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: liefde

A

Anique

liefde
OP: 15-08-2007, 16:08
hee ik ben een meisje van 15 jaar  en ik zit best wel met een probleem der is een jonge uit groningen waar ik helemaal verliefd op ben en hij op mij ik woon in noord holland  we houden egt van elkaar  kan dit.. of moet ik gewoon zegge sorry maar de afstand is gewoon te ver
  • IP logged

m

magiclover

Re:liefde
#1: 15-08-2007, 16:34
het kan als je met een realatie op afstand kan omgaan.
ik zelf woon in limburg en mijn vriend woont in zuid holland.

maar het is dan wel zo je ziet elkaar heel weinig als je dar neit mee kunt omgaan zou ik eht neit doen weet je het neit kun je het proberen en kun je er geod mee omgaan gewoon doen.

succes er mee.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:liefde
#2: 15-08-2007, 17:16
Tja het ligt er een beetje aan of je de tijd en geld ervoor over heb. Een relatie op afstand kost nu eemaal veel geld, al is het af en toe bellen of een treinkaartje kopen of elkaar op een andere manier eens zien. Daarnaast moet je er ook tijd voor kunnen nemen om erheen te reizen en daar eventueel te blijven (de vraag is of je er mag slapen of dat je weer naar huis moet, want met het laatste krijg je maar korte daagjes met hem).

Dat zijn de moeilijkste, naja bijna moeilijkste, delen die je dwars kunnen zitten en waar je zeker mee om moet kunnen gaan als je een relatie op afstand wil.

De moeilijkste is natuurlijk vertrouwen. Is hij een type die vaak uit gaat of waar zijn msn lijst uit miljoenen bestaat (wat bij meeste mensen zo is), zal je je niet angstig gaan maken omdat je zo ver van hem weg woont en af en toe niks van hem hoor, of niet weet wat er gebeurd als hij uit gaat of wat hij met andere meisjes zit te bespreken of misschien als je dat allemaal weet, geen verkeerde gedachten krijg of jalours wordt.

Dat zijn allemaal dingen die met lange afstand relaties belangrijk zijn en waar je dus op voorbereidt moet zijn. Ben je dit niet of kan je 1 van deze dingen niet aan, dan wordt het een groot probleem en (denk ik zelf) dat de relatie niet stand zal houden.

Je kan het altijd proberen en kijken hoever je kom, doe je het niet, dan heb je ook geen ervaring op gedaan ;)

Veel succes met je vriendje, maar beantwoord de vragen eerst of je het wel aankan. Zijn de meeste ja en vind je waar je nee op gezegt heb niet zo belangrijk, dan zou ik et wel doen. Is het meeste nee... Dan kan je het beter afslaan.

(Daarnaast, wat is zijn leeftijd, want dat speelt ook een rol).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

A

Anique

Re:liefde
#3: 16-08-2007, 00:01
hij is even oud als mij ook 15 ... en hij belt me iedere dag en we spreken elkaar 4 uur per dag op msn ....  en ja ik heb al 4x bij hem geslapen
  • IP logged

m

magiclover

Re:liefde
#4: 16-08-2007, 12:09
dan is het blijven slapen bij hem al geen probleem maa zo als steffen al zei vertrouw je hem genoeg dat hij ook met ander meidne mag omgaan en dat hij niks uithaalt enzo.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

G

Gabbo

Re:liefde
#5: 16-08-2007, 12:32
liefde kent geen grenzen :P
  • IP logged

t

totalwar

Re:liefde
#6: 16-08-2007, 13:08
gedeeltelijk gelijk gabbo :P Liefde kent alleen de grenzen die wel zelf zetten :P verder kent het geen grenzen :P (je moet namelijk niet gelijk met iemand in bed duiken als je dat neit wil, dat zijn bijv ook grenzen).

En Anique, je kan het gewoon proberen, maar hou er rekening mee dat als jullie relatie in de soep loopt, het terug gaan naar vriendschap ook moeilijker is. En stel je grenzen ;) Ookal woont hij ver weg, doe geen overhaaste dingen :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal