Skip to main content

Auteur Topic: Sex.

-

-Soraya.

Sex.
OP: 29-06-2009, 15:27
Ik heb de laatste tijd heel erg veel zin in geslachtsgemeenschap. Ik heb geen vriendje, of wat dan ook. Dus doe ik het met mezelf, maar ik raak niet echt bepaald opgewonden of bevredigt als ik het met vingers doe? Zijn er misschien een paar voorwerpen waarmee dat wel gebeurd? Thank you!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 29-06-2009, 15:54 door -Soraya. »

t

totalwar

Re: Sex.
#1: 29-06-2009, 19:37
als je met je vingers niet opgewonden raak of bevredigt wordt heb je kans dat of je gedachten er niet naar staan of je lichamelijk nog niet echt klaar ervoor bent, ookal heb je het gevoel. Voorwerpen nemen of met iemand iets doen zal dan niet echt elpen. Ik denk dat je meer moet inleven in de situatie, als je dat niet doet, dan zal het ook niet helpen.

Heb je geprobeerd verhaaltjes te verzinnen, een jonge in je gedachte te nemen en inbeelden dat hij dat doet?

Zulke verhaaltje probeer ik altijd te maken en meestal als je het goed aanpak is het wel effectief.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: Sex.
#2: 30-06-2009, 11:36
Misschien dat als je naar een foto van een jongen kijkt die je leuk vind ..

Dan kun je ook sneller een verhaaltje verzinnen :'d
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

Re: Sex.
#3: 07-07-2009, 19:52
Ik heb dat soms wel eens...als het echt nog dagen duurt voor ik mn vriend weer zie, maar dan heb ik het even 'nodig' ofzo. maar dan lukt het niet altijd...
Das heel vervelend, frustrerend.

Ik ga dan zelf altijd douchen. dan kan ik me ontspannen en dan lukt het daarna meestal wel (komt soms gewoon door stress van school ofzo, dat het niet wil lukken).

Hmm, dingen die je kan gebruiken...ik zou het niet weten, heb er zelf geen ervaring mee want ik doe het bij mezelf alleen met mn vingers.
Maar heb wel eens van een meisje gehoord dat ze het met de straal van de douche deed. Dan zette ze m op massagestand (hebben sommige douchekoppen) en dan ging die straal harder zegmaar...  ::)
Naja, ik weet het verder ook niet, zou niet weten hoe het voelt maar misschien is het wat voor je?
  • IP logged

d

dik-dik

Re: Sex.
#4: 06-08-2009, 10:36
Ik zou maar eerst beginnen om jezelf te leren kennen
en kijken wat je lekker of niet lekker vind,
Want anders heb je er ook niks aan als je seks hebt..
En ik had het ook in ut begin hoor!! dat ik het niet lekker
vond met mn vingers ..Maar je moet gewoon verschillende dingen enzo proberen.

x
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal