Skip to main content

Auteur Topic: Liefdes probleem

A
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: dec 2015
Liefdes probleem
OP: 14-12-2015, 16:16
Goeiedag,

Ik heb al eens eerder hier wat gepost maar dit heb ik totaal verkeerd neer gezet en kreeg dus ook niet antwoord goed op mijn probleem maar vergeet dat topic.

Maar dus mijn probleem,

Ik en mijn ex zijn nu 1 maandje uit elkaar, nu zei zij dat ze heel graag wou dat we als vrienden verder konden gaan. ( of ik dat zou kunnen ) ik heb haar toen des tijd verteld dat ik dat denk ik niet zou kunnen omdat mijn gevoelens voor haar toch wel heel sterk nog waren. ( we waren beste maatjes tijdens de relatie enz. Nou had ik na 20 dagen geen contact weer contact met dr weze zoeken omdat ik haar echt heel graag terug wou! Ik vroeg toen of ze wat wou drinken en dat vond ze een leuk idee maar dit ging toch niet door. Toen hebben we opnieuw 2 weekjes geen contact gehad en opeens kregen we weer een beetje contact met elkaar en toen hebben we t weekend een beetje met elkaar zitten appen en zondag afgesproken om wat te gaan drinken met mijn gedacht op 0 en als insteek dat ik het zou moeten houden op vrienden. We zijn toen wat weze drinken en dit was super gezellig en leuk! Nou zijn we daarna een rondje wezen lopen en ff lekker bijgepraat enz, maar dat we zo liepen voelde t echt enorm raar voor mij dat ik haar hand niet kon vast pakken en haar ff niet lekker kon knuffelen en gewoon kusjes geven enz ( beetje kroelen enz ) toen zijn we op een gegeven moment bij een bankje beland en daar wezen door kletsen enz. Ik vond t super gezellig met haar maar ben er achter gekomen dat ik echt geen vrienden met haar kan zijn omdat ik toch haar op een andere manier zie. Nou vraag ik me af hoe zei zich natuurlijk voelt omdat we elkaar nu weer gezien hebben en ze mss weer gevoelens krijgt of niet. Nou heb ik ook weer zoiets omdat ze gestopt is met school en verder geen dagbesteding meer heeft vraag ik me af of het wel verstandig is om zn iemand als partner te willen terug nemen. Ik heb echt hele erge gemengde gevoelens omdat ik toch heeeeeel erg veel om dr geef maar aan de andere kant denk ik nee ze gaat alleen maar feesten doet geen reed de dag door werkt of gaat niet naar school.

Wat zeggen jullie? Of hebben jullie dit al eens mee gemaakt?

Extra info

Ik ben 20 en zij is 18. 
  • IP logged

L
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 9
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: mei 2015
Re: Liefdes probleem
#1: 17-12-2015, 19:34
Hmm als je wil weten hoe zij daar nu voor staat kun je dat het beste aan haar vragen. En als je twijfelt is het misschien toch beter om haar alleen te laten en daarmee bedoel ik niet dat je geen contact met haar moet hebben.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal