Skip to main content

Auteur Topic: niet leuk

A

Anique

niet leuk
OP: 08-09-2007, 19:03
Hee ... ik heb een vraagje ik zal eerst even uitlegge wat er gebeurd is ...

ik ging met 2 vriendinne naar de film 1 vriendin nam een jongen mee .. en toen heb ik later nog wat met die jongen afgesproken maar ik wist uds niet dat die vriendin van mij op hem was .. maar nu ben ik op hem en zei is op hem .. en nu heeft hij voor mij gekozen ik vindt dit dus egt heel erg lullig voor me vriendin .. ik weet egt niet wat ik moet doen ...  moet ik et dan maar uitmaken met die jongen .. omdat me vriendin hem ook leuk vind ?? en ze weet ook niet dat we hebbe gezoend .. als ik dat vertel flipt ze helemaal .. wat moe tik doen ??
  • IP logged

r

ricky

Re:niet leuk
#1: 08-09-2007, 19:11
als ze een echte vriendin is laat ze het zo als het nu is.
als ze er begrip mee heeft zeg je het rustig dat je ook met hem gezoent hebt
(zo deed ik het en het lukte :D)
  • IP logged

S

Suzanne__

#2: 09-09-2007, 14:27
In ieder geval gewoon door gaan met die jongen..
Zeg het haar, als ze dus een echte vriendin is voor je dan legt ze zich er bij neer en vind ze het wel okè :)
  • IP logged

t

totalwar

#3: 09-09-2007, 19:26
Wie et eerste komt, wie het eerste krijgt. Je heb gewoon geluk gehad dat de jonge met je wilde en dat hij je vriendin niet overdreven zag staan.

Maar ik ben het met de anderen eens, vroeger of later moet  je met je vriendin praten en details zou ik inderdaad nog niet vertellen, alleen als ze erom vraagt. Maar ik vraag me 1 ding af, heeft hij jou gevraagt of jij hem? en wist je dat je vriendin op hem was voordat hij/jij verkering vroeg of niet?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

A

Anique

#4: 09-09-2007, 21:21
Hij zei van .. jaa ik vind joou gewoon veel leuker en je pas bij mij . en met jou wil ik verder gaan .. en ik wist dat zei op hem was van me andere vriendin maar dat kreeg ik pas later te horen
  • IP logged

t

totalwar

#5: 10-09-2007, 10:36
Tja, kijk zolang je niet gevraagt heb terwijl je wist dat je vriendin op hem was, dan heb je niet verkeerd gehandeld. Als je wist dat je vriendin op hem was en dan met hem had genomen, dan is het een lastigere probleem.

Maar zo is et niet gegaan, dus je kan er wel met je vriendin over hebben.

Veel succes met je vriendin, ookal als ze boos wordt, geef der even de tijd. Als ze echt een goede vriendin is, vergeeft ze je vanzelf wel.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

#6: 11-09-2007, 15:50
ik ben het met steffen eens zolang jij niks verkeert  hebt gedaan is er eigenlijk niks aan de hand

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

S

Sweetheart

#7: 23-10-2007, 11:02
Er is bijna niets aan te doen.. Dat gebeurt gwn eenmaal meid.. Je meot het maar apceteren dan de jongen jou leukt vindt. jy vind hem tuurlijk ook leuk..

Je vriedin meot gwn apceteren dan die jongen jou leukt vind.

Sorry ik weet egt geen raad voor dit onderwerp

Sweetheart
  • IP logged

S

Sweetheart

#8: 23-10-2007, 11:04
In ieder geval gewoon door gaan met die jongen..
Zeg het haar, als ze dus een echte vriendin is voor je dan legt ze zich er bij neer en vind ze het wel okè :)

makkelijk gezegt :-X
  • IP logged

B

Britt.

#9: 11-11-2007, 18:19
Ik heb ook zoiets mee gemaakt.
Ik en een vriendin waren aan het rondhangen waar we meestal rondhangen. opeens kwam daar een lekkerding te voorschijn :P ik en mn vriendin praatte met hem, ik vond hem best leuk. maar kwam er toen achter dat mijn vriendin hem ook leuk vond!
Ik wouw hem eerst wat beter leren kennen, maar mijn vriendin is een vluggertje en heeft na 2 uur nadat ze hem kon, hem al verkering gevraagt. Hij zei ja. Ik was blij voor haar maar was best verdrietig en jaloers. Ik gunde haar een vriend dus daar heb ik het op gehouden. Ik werd niet boos op haar ofzo we bleven nog gewoon vriendinnen.
Maar wat me wel tegenviel is dat ze mij een beetje liet vallen voor die jongen. Ze ging niet egt meer met mij om enzo Mrjaa dat heb ik haar ook verteld dat ik dat niet leuk vind. Uiteindelijk is alles tog nog goed afgelopen :)

Ps: Ik zou zeggen; gewoon doorgaan met die jongen, jouw vriendin kan ook niet alles hebben wat ze wil. Ze moet het gewoon accepteren dat die jongen jouw leuker vind dan haar ;) Veel Suc6

XxxJes Britt
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal