Skip to main content

Auteur Topic: Hoer...

R

Rulie

Hoer...
OP: 12-09-2007, 12:55
Ben je een hoer als je nou ja met iedereen die je zoent die je leuk vind... Maar helemaal niks van sex en ook nog 3 op de zelfde dag...???

En ze zitten bij je in de klas .....

Greetzzz.... Miii
  • IP logged

N

Natascha

Re:Hoer...
#1: 12-09-2007, 13:36
Een hoer is een persoon die betaald (geld) krijgt en daarvoor met iemand anders seks heeft.

Dus heb je er geld voor gekregen?

Een slet is een persoon die met iedereen seks heeft en daarvoor niets krijgt.

Dus waar zit jij het meest bij?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 12-09-2007, 13:37 door Natascha »

t

totalwar

#2: 12-09-2007, 16:12
mmm ik vind je alleen niet echt slim en waarschijnlijk zou ik je niet echt meer leuk vinden als ik dat merkte.

Want als je met zoiets begint, dan ben je niet een hoer of een slet, maar een persoon die dat doet weet niet wat liefde is of wil nog niet aan liefde denken en meer aan spelen. In zulke meisjes ben ik zelf niet echt geinteresseerd....

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

#3: 12-09-2007, 18:45
ik ben het metnatascha eens.  maar ik zou het zelf niet doen

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

R

Rulie

#4: 13-09-2007, 18:25
nee ik heb geen sex maar die jongens willen met mij zoenen maar ik niet met hun maar wat als dat wel zo is ben je dan een hoer ofzo of wat ben je dan...

Ik ben niet zo...!!! en heb geen sex met hun dat staat ok in mijn verhaal...
  • IP logged

t

totalwar

#5: 13-09-2007, 18:36
Als je met hun allen zoent, komt het een beetje over als een slet (niet echt een hoer), maar ik zou zelf voor de verwoording player kiezen. Ofwel Playerette voor een meisje :P

Groetjes,

Steffen

(Had et er ook niet over dat je met ze naar bed ging :P)
  • IP logged

s

shyguy

#6: 15-09-2007, 00:01
ikzelf val niet op dat soort meisjes, dat is alleen mijn mening.

Jongens en meisjes willen niet geplayd worden, en wat jongens al helemaal niet willen, is hun waardigheid verliezen.

Dus zullen veel minder mensen echt een relatie met je willen...
  • IP logged

e

eenwieler

#7: 20-10-2007, 13:34
Ik denk dat er wel meer jongens zijn die niet op een "slet" vallen. Dan is het niet meer speciaal.

Ik heb een klasgenoot gehad die iedere keer als ze uitging zichzelf klem zoop en dan zei: ja maar ik was zat, dus ik wist niet dat ik met 5 jongens heb gezoend.

Ik ben van mening dat als je met meer dan met 1 jongen zoent op een avond. Het richting de slet neigt. Zeker als het regelmatig voorkomt.

Wees slim en zoen niet met iedereen. Vroeg of laat kom je namelijk in de periode waarin je met iedereen het bed in duikt. Nu nog een stap te ver. Over een paar jaar misschien niet.

Ferko
  • IP logged

t

totalwar

#8: 21-10-2007, 13:17
Ben ik met je eens Ferko, het verschil is dat die type jongens meestal niet zo heel erg opvallen en dat daarom al sneller overkomt dat jongens daarop vallen, net als andersom vaker overkomt dat meisjes zich sletterig kunnen gedragen bij jongens, maar dat doet maar een klein deel die gewoon veel opvalt.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal