Skip to main content

Auteur Topic: Hopeloos

-

-Probleempje-

Hopeloos
OP: 23-09-2007, 17:20
Hee(K) Ik Ben verliefd op een jongen
Maar volgens mij kent hij mij bijna niet
Ik vind hem egt heel leuk
maar tegelijker tijd vind ik een vriend van hem
ook super leuk.
Hoe kan ik nou te weten komen of een van hun mij leuk vindt ik heb ze niet op msn:( en dat durf ik ook niet te vragen:S:S

Ik hoop dat iemand mij kan helpen doei xxx
  • IP logged

e

eenwieler

Re:Hopeloos
#1: 24-09-2007, 09:14
Als je het mij vraagt: moet je niet gaan kijken welke van de 2 jou leuk vind en daar dan achter aan gaan. Je moet kijken welke jij het leukste vind. En daar dan ook helemaal voor gaan.

Betreft liefde moet je denk ik niet genoegen nemen met een jongen die je minder leuk vind, maar alleen maar omdat hij jou wel leuk vind. Dan ben je niet alleen oneerlijk tegenover hem, maar ook tegenover je zelf.

Ferko
  • IP logged

r

rotjonk

Re:Hopeloos
#2: 25-09-2007, 18:34
gewoon net zoals eenwieler zei
ga gewoon met een paar vrienden stappen dus naar de stad aamds of ga naar een discotheek dan zie je als goed is genoeg mooi volk :P
  • IP logged

e

eenwieler

Re:Hopeloos
#3: 25-09-2007, 23:49
@ Rotjonk:

Zoals ik het nu lees herhaal je alleen maar iets wat ik gezegd heb. Dus geen toegevoegde waarde.

Nu komt het nog een stapje erger. Ik heb het helemaal niet over uitgaan gehad. Ook niet over dat je dan zat leuke meiden/jongens tegenkomt.

Je gaat woorden in mijn mond leggen alsof ik dat gezegd heb. Naar mijn mening heeft uitgaan helemaal niks met dit probleem te maken. Het probleem gaat om 2 jongens. Niet om alle leuke jongens die je ook nog tijdens het uitgaan kan tegenkomen.

Maar als we het zo gaan doen, zoals je Rotjonk al zei: hij is dom en denkt niet na over wat hij typt.

Ferko
  • IP logged

t

totalwar

Re:Hopeloos
#4: 26-09-2007, 09:09
Tja wat eenwieler zegt, je moet hun leuk vinden, maar toch moeten hun jou ook een beetje leuk vinden om wt te kunnen hebben. De vraag is, wat vind je zo leuk aan hun? Wat maakt de ene jonge nu zo leuk en wat die andere en welke van die 2 vind jij het belangrijkst.

Is het allebij uiterlijk? Dan ben je verkeerd bezig (volgens mijn mening). Je kan dan beter hun eerst beter leren kennen voordat je iets met hun neem. Je zei dat je hun msn nog niet hebt ;) Wat houdt je tegen om die te vragen ;) Nou snap ik wel dat je vast verlegen wordt of bang dat ze verkeerd gaan denken enzo. Maar als ik 1 van de jongens zou zijn, zou ik het juist leuk vinden als een meisje een beetje moeite zou doen om wt meer contact met me te krijgen.

Zijn ze neit geinteresseerd in jou? Dan spreken hun ook alleen maar op uiterlijk, laat hun eerst maar jou eens leren kennen voordat ze iets kunnen zeggen over jou.

Veel succes.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

e

eenwieler

Re:Hopeloos
#5: 26-09-2007, 11:17
Wat steffen zegt. Zij moeten jou ook leuk vinden om iets te kunnen hebben is waar.

Maar dat wil dus niet zeggen dat je iets moet nemen met een jongen want je vind je wel leuk (niet super leuk, maar leuk). En hij vind jou ook niet super leuk maar wel leuk.

Daarom ben ik nog altijd van mening, ga voor de meid/jongen die je het leukste vind. Want als je die echt zo leuk vind. Dan wil je hem/haar en geen ander. Vind je het niet erg om een andere te nemen omdat hij/zij jou niet leuk vind. Dan vraag ik me af of je die ene jongen/meid wel leuk genoeg vind om een relatie mee te beginnen.

Ferko
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal