Sorrie, Dat Dit Mijn mening is!:|
maar, als je met iemand verkering hebt, ga je hem/haar tog niet bedriegen, Jaa Sorrie.. Maar
Zo gaat het dus vaak over in de liefde, mensen moeten is eerlyk worden, zo kun je er over praten..
Want met liegen, maak je er alleen een nog groter probleem van, mensen moeten het vertrouwen tussen de vriend(in) is wat meer op gaan zoeken, miss zou t dan wat beter gaan tussen de mens,, Want veel mensen maken het tog echt uit omdat ze hem/haar niet meer leuk vinden, dat kan om het uiterlijk zijn of het innerlijk , maar ook Om het gedrag!!
Das normaal helemaal niet zo belangryk want je vriend(in) is natuurlijk niet je hond, maar probeer in ieder geval te luisteren naar je vriend(in), want als je niet naar je vriend(in) kunt luisteren, is het vaak dat je hem/haar niet goed genoeg vertrouwd, en dat komt er weer opneer dat je dingen niet duft te zeggen en erover gaat liegen, dan komt je vriend(in) erachter, en kryg je vaak russie, en gaat het over in de liefde!
Dus Let Goed Op..
Gr. Jolanda
p.s Zoo goed ben ik hier niet iin, maar ik hoop tog dat ik het een beetje goed heb uitgelegt!