Skip to main content

Auteur Topic: Blowen

L

Leaxim

Blowen
OP: 29-09-2007, 23:39
Wat doe je als je vriendin blijkt te blowe en jij daar niet echt van gedient bent. En dat toch al meerdere keren hebt duidelijk gemaakt. En als er dan word gezegd tegen je dat het zal stoppen. Maar dan blijk je elke keer weer genaaid te worden, op een manier dat je er zelf weer achter moet komen.
  • IP logged

D

DruifJee7

Re:Blowen
#1: 30-09-2007, 18:53
Hallo,
Ik heb het zelf wel meegemaakt. Ik herken dit in mezelf en een vriendin van mij. Ik had eens geblowt, en mijn vriendin was hier dus niet zo van gediend nee. Ik rookte okal soms, maar ik had haar belooft niet meer te roken en deed het toch soms, en daarna nog eens blowen. Dat was voor haar de laatste druppel, ze was heel erg boos en heeft een week ofzo niet meer tegen me gepraat. Ik was bang dat ik haar kwijt zou raken en ging met haar praten en heb belooft nooit meer te roken of te blowen, dat heb ik ook echt niet meer gedaan... wand ze zal er door een of andere reden toch wel achter komen hoe dan ook. en als ik het toch doe zal ik mezelf toch wel weer schuldig voelen... Het gaat nu wel wat beter maar ze moet nog wel het vertrouwen terug krijgen in me.

Ik hoop dat je hier toch wat aan hebt. Wand een goede vriendin betekent meer dan een middel dat heel je leven
kan verwoesten.

Kusjes Ilonaa
  • IP logged

S

Sweetheart

#2: 23-10-2007, 11:09
Moeilijk..
Ik zou eht met haar ouder het over hebben, met haar erbij, of niet. jij kent je vriedin. Maar ze bedriegt je elke keer weer.. Ik weet het niet mis kan Steffen wel helpen!
Die heefdt meer hersenen:P
  • IP logged

t

totalwar

#3: 30-10-2007, 23:50
hahahaha ik dacht dat ik maar 1 hersenen had :P vreemd dat ik er dan toch meer blijk te hebben dan jou ;) hahahahahaha

Nu even sirri ;)

Tja je vriendin zal niet stoppen als ze de wil niet heeft, als het in haar wereldje past en zij de problemen ervan niet ziet zal ze niet stoppen en kan je haar ook niet dwingen. Je kan eens met haar bekijken naar de goede en slechte punten ervan en kijken wat er nou meer zijn.

Maar wat je niet moet doen is dwingen of alleen maar omdat jij vind dat het moet zo maar doen.

Daarnaast, ze is je vriendin en ik snap best dat je om haar geeft, maar het is haar keuze en als ze er niet mee in levensgevaar is, zou ik het accepteren. Je kan niet de hele wereld willen verbeteren alleen maar omdat je vind dat het zo niet hoort.

Groetjes,

Steffen

P.S.
Sorry als het als slecht advies over komt, maar je zal haar gedachten eerst moeten overtuigen dat het slecht is en niet goed zal gaan voordat ze echt stopt, want als ze van het een op het ander zegt dat ze stopt, dan weet ik bijna 100% zeker dat het een leuge is omdat de verleiding gewoon weer te groot is. Daarnaast ligt het eraan met wie ze allemaal verder omgaat.
  • IP logged

r

roosje

#4: 29-11-2007, 18:13
wil nie dom klinken ofzo.
ma wa is blowen ???
srry voor de domme vraag :'( :'( :'( :-[ :-[
  • IP logged

t

totalwar

#5: 29-11-2007, 18:53
Maakt niet uit ;)

Blowen is het roken van wiet, dus in princiepe een joint maken en die oproken.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

roosje

#6: 29-11-2007, 18:55
okke merci om het uit te legge
  • IP logged

t

totalwar

#7: 29-11-2007, 18:57
Geen dank nodig ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

jootjuh

Re: Blowen
#8: 07-03-2008, 14:07
Sorrie, Dat Dit Mijn mening is!:|

maar, als je met iemand verkering hebt, ga je hem/haar tog niet bedriegen, Jaa Sorrie.. Maar
Zo gaat het dus vaak over in de liefde, mensen moeten is eerlyk worden, zo kun je er over praten..

Want met liegen, maak je er alleen een nog groter probleem van, mensen moeten het vertrouwen tussen de vriend(in) is wat meer op gaan zoeken, miss zou t dan wat beter gaan tussen de mens,, Want veel mensen maken het tog echt uit omdat ze hem/haar niet meer leuk vinden, dat kan om het uiterlijk zijn of het innerlijk , maar ook Om het gedrag!!

Das normaal helemaal niet zo belangryk want je vriend(in) is natuurlijk niet je hond, maar probeer in ieder geval te luisteren naar je vriend(in), want als je niet naar je vriend(in) kunt luisteren, is het vaak dat je hem/haar niet goed genoeg vertrouwd, en dat komt er weer opneer dat je dingen niet duft te zeggen en erover gaat liegen, dan komt je vriend(in) erachter, en kryg je vaak russie, en gaat het over in de liefde!

Dus Let Goed Op..

Gr. Jolanda

p.s Zoo goed ben ik hier niet iin, maar ik hoop tog dat ik het een beetje goed heb uitgelegt!
  • IP logged

A

Angel

Re: Blowen
#9: 07-04-2008, 16:24
Als zij wil blowen of roken moet ze dat helamaal zelf weten. Ik rook en blow zelf ook en iemand mag van mij best tegen mij zeggen dat diegene zich ongerust maakt ofzo, maar ik ga er niet om stoppen. Een vriendin van mij is er ook tegen dat ik het doe (ze vind vooral dat ik het teveel doe) maar ze gaat het me niet verbieden omdat ze weer dat ik me dan van haar terug trek.
Het gaat er bij mij vooral om dat mensen me maar gewoon  moeten nemen zoals ik ben, als ze dat niet hebben ze pech en zijn het dus ook geen goede vrienden.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal