Skip to main content

Auteur Topic: snap het niet

m

magic

snap het niet
OP: 12-10-2007, 19:27
ik snap soms niets van jongens....ja owkeej wel veel...maar soms op gebiet van liefde of ''leuk vinden'' niet...ik zit nu op een nieuwe school al 3 weken en een alternatiefe jongen kijk de hele tijd naar me..en me vriednin zegt dat ik dan een smile van oor tot oor krijg wat ik dan niet door heb...en ik weet niet..soms lijtk het of hij me ontloopt...maar dan kijk hij weer zo veel naar me...het kan ook zijn uit nieuwsgierigheid...maar wat gaat er nou in een jongen om als hij vaak naar je kijkt??
  • IP logged

t

totalwar

Re:snap het niet
#1: 13-10-2007, 16:36
Om welke redenen kijken meisjes naar jongens? Jongens zijn niet moeilijk te begrijpen, jullie zitten alleen met dezelfde vragen opgescheept als wij zitten :P Als een meisje of jonge naar je kijkt, kan dat om vele dingen zijn. En als hij je ontloopt kan het zijn dat hij verlegen is.

Daarnaast, wat voel jij als hij naar je kijkt.

Groetjes,

Steffen

P.S.
pas als je contact maakt met iemand en bevriend raak of veel praat, leer je snel hoe en waarom mensen bepaalde dingen doen of denken. Als je je afvraag of hij verliefd op je is, probeer dan contact te maken, ookal negeerd hij je, doe het gewoon, wie weet word het een vriend, wie weet je vriendje of misschien helemaal niks. maar daar kom je maar op 1 manier achter.
  • IP logged

m

magic

Re:snap het niet
#2: 25-10-2007, 13:41
je hebt wel gelijk. bedankt!!

luf ya

Xx.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal