Skip to main content

Auteur Topic: ik blijf aan hem denken!

k

kriekje

ik blijf aan hem denken!
OP: 01-11-2007, 12:41
Heey,,
ik heb in de grote vakantie een hele mooié jonge gezien en hij zat heel de vakantie in mij hooft, maar ik wist dat er nooit iets zou komen want ik kende hem helemaal niet! nu enkele weken geleden heb ik ondekt dat een jonge uit mijn klas een goede vriend van die jonge is! ik heb nu zijn e-mail adres en gsm nrr en soms praten we wel tegen elkaar maar ik zou hem graag echt leren kennen maar ik weet niet zo goed hoe want als ik met hem aan het praten ben dan andwoord hij heel kord! en dat is echt niet leuk!maar wat ik ook doe hem vergeten lukt ook niet!weet iemand hier soms een oplossing voor?!...Xx_ :-*
  • IP logged

m

magiclover

Re:ik blijf aan hem denken!
#1: 01-11-2007, 16:14
probeer een gesprek op gang te houden dor steeds vragnete stellen enzo. op een gegeven moment praat je genoeg met hem om in het echt te leren kennen.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:ik blijf aan hem denken!
#2: 01-11-2007, 19:40
Jeps, probeer altijd vragen te stellen waar hij geen ja of nee op kan zeggen en zinnen moet maken. Verder probeer over iets door te vragen. Zegt hij bijvoorbeeld dat hij dol is op voetbal, vraag of hij een club leuk vind, of hij er zelf aan doet. Naja je snapt het wel ;)

Daarnaast probeer erachter te komen wat hij leuk vind, als je eenmaal leuke gesprekken met hem heb, dan gaat het een stuk beter.

En tja als laatste, ik weet niet of hij jou kent of jou leuk vind. Want als hij die interesse niet heeft of krijgt, dan wordt het heel moeilijk, sommige jongens vallen niet zo snel op meisjes, maar wie weet hij wel ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal