Skip to main content

Auteur Topic: lekker wil veeel meer

h

hymkelieverd

Re:lekker wil veeel meer
#15: 09-12-2007, 15:19
nou al hij dt wil dn moet die eht lkkr blijven herhalen
  • IP logged

-

-meid-

#16: 15-12-2007, 17:37
ik vindt het niet echt  fris om het met een tandenborstel te doen en je bent 10 meisje...

op die leeftijd dacht ik niet eens aan sex dat wilde ik niet ik vondt het echt goor...

maarja....

iedereen is anders..
  • IP logged

S

Sweet_lips

#17: 16-12-2007, 16:01
Meid, ik ben nu twaalf en vinger mezelf al vanaf mijn 11e. Op mijn 10e vond ik er nix aan, maar toen ik elf was begon ik ineens een beetje met mezelf te spelen, en ik vond het heerlijk.

Hoe je het jezelf spannender kan maken:

1. Probeer eens een electrishe tandenborstel (doe ik ook wel eens  :P)
2. wrijf met je hand over je poesje, hard en zacht (afwisseling)
3. denk aan dingen waar je extreem geil van word..
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 16-12-2007, 16:02 door Sweet_lips »

t

totalwar

#18: 16-12-2007, 16:09
Mmmm de ene begint er vroeger aan dan de andere. Maar dat verschilt per persoon, de een denkt er alleen aan, de ander denkt niet en voert uit en de andere voert uit en denkt eraan.

Maar dan nog, met je eigenlichaam (handen en vingers) kan je meer dan je denk, daarnaast is het altijd leuker om speeltjes voor later te bewaren, anders ga je bepaalde verwachtingen hebben en dan kan je later alleen maar sppijt hebben.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

X

XxXtamiiiXxX

#19: 23-12-2007, 21:40
heejj ik snap hoe je je voelt
ik vinger mezelf ook heel vaak
ik wil gwwn een echte jongen
maarja
ik verlang egt heel veel naar sex
weet ook niet wat ik moet doen :'(
  • IP logged

t

totalwar

#20: 25-12-2007, 12:18
Je kan moeilijk naar een echte jonge verlangen, als je niet eens weet hoe het aanvoelt. Ik denk dat je gewoon nieuwschierig ben en je hormonen een beetje opspelen. Daarom is het ook niet slim om iets uit te spoken.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

mafkees2000

#21: 27-12-2007, 11:35
ik heb net gevingerd bij mezelf maar met een tandenborstel.
maar vind het zoo lekker ik wil meer, veel meer!!
ik ben 10 jaar.
Als je een vriendje hebt, dan moet je eerlijk zijn dat je sex wil, anders heeft het allemaal geen zin.
  • IP logged

L

LovelyGirl567

#22: 28-12-2007, 11:06
Blijf voorlopig nog maar met jezelf spelen ;) Want als je dat besluit neem heb je er dalijk spijt van.. je denkt eraan omdat je in de pubertijd zit je steld je een beetje ovor in daar ga je dan helemaal in op. Daarnaast 10 jaar is heel erg jong voor seks of wat je met wil veel meer bedoelt, en een tandenborstel is ook niet echt verstandig om in je vagina naar binnen te brengen.Al heel veel dokters moeten rare speeltjes verwijderen, dus blijf gewoon lekker met je zelf spelen en laat dat seks of wil veel meer nog maar even wachten,

Groetjes jennifer
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal