Skip to main content

Auteur Topic: msn

l

lasrusch

msn
OP: 21-11-2007, 10:01
ik heb op msn een vriendje en ik heb hem ook al gezien gewoon uitzichzelf naar mij toe gekomen maar ik kom uit school ik start de pc doe msn aan staat er dat ik een bericht,foto of filmpje heb ik zet het aan het blijkt een filmpje te zijn ik start het filmpje zie je ineens een cam en daar staat mijn vriendje zich gewoon af te trekken voor mij en een foto erbij met mijn vriendje in zijn naakie wat is dat waarom doet hij zoiets wil hij sex ofzo :o :P :-[ :-\ :-X :-* :(
  • IP logged

e

eenwieler

Re:msn
#1: 21-11-2007, 10:21
Meer info hierover kan je vinden op www.internetsoa.nl.

Waarschijnlijk wordt hij opgewonden van het feit dat je hem naakt ziet.

Ik denk ook dat hij vrij snel verder wil gaan op het gebied van seks. Als ik jou was zou ik eerst zelf goed erover nadenken wat jij wilt. Wat vind jij van die filmpjes. Ben je zelf al toe aan seks en wil je dit ook met hem.

Daarna kun je zelf de beslissing maken die voor je zelf het beste is.

Ferko
  • IP logged

U

Undoorie

#2: 21-11-2007, 15:58
licht eraan hoe oud jij ben en hoe oud hij is?

mis als je zelf sex wil moet je het doen;)
maar moet je zelf weten;)
  • IP logged

m

magiclover

#3: 21-11-2007, 18:32
het kan inderdaad best zijn dat hij opgewonde word vna het idee dat jij dat filmpje ziet. en het kan beteken dat hij verder wil. maar doe dat alleen als jij er zelf aan toe bent.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

#4: 22-11-2007, 10:58
Ik denk dat hij misschien meer wil of al ver geinteresseerd is in sex. Je kan het met hem er een keer erover hebben, wat zijn bedoeling was.

Daarnaast denk ik net als Ferko, dat hij opgewonden ervan werd dat je hem zou zien aftrekken. Als je dit echt neit wil moet je het hem zeggen of anders gewoon stoppen met de relatie.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

V

VanceX93

#5: 28-11-2007, 06:20
Ik denk dat die jongen gewoon aandacht van je wil, en het op deze manier probeert te krijgen.
Ik kan het mis hebben.
Maar ik denk dat als jij niet verder wilt je goed moet gaan opletten hoe hij zich tegenover jou gedraagd.. ;)
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal